NextUp TextAloud 3.0.111

NextUp TextAloud 3.0.111

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل متن به گفتار
  • نسخه :Version 3.0.111
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NextUp.com
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار می باشد که برای ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار می تواند متن شما را از اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید. TextAloud حتی قابلیت همگام سازی خودکار با iTunes را دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در زمان صرفه جویی کنید و کارآیی خود را با گوش دادن به متن ها در حین تمرینات ورزشی یا در مسافرت ، افزایش دهید. استفاده از این نرم افزار برای بیمارانی که دچار Dyslexia (خوانش پریشی ،نوعی بیماری است که در آن مبتلا در خواندن یا هجی کردن کلمات دارای مشکل است) یا دیگر مشکلات خواندن متن هستند، بسیار مفید است و می تواند قابلیت خواندن متن را با گوش دادن به متنی که آن را مشاهده می کنند، افزایش دهد .

Description

Convert any text into voice and MP3 for PC or download to MP3 player. TextAloud is the leading text to speech program, available with exciting premium voices (including several languages) from ATT, Cepstral and NeoSpeech for the best in computer speech for your PC. TextAloud uses voice synthesis to convert text into spoken audio. TextAloud reads text from email, web pages, reports and more, aloud on your PC. TextAloud can also save your daily reading to MP3 or Windows Media files ready for playback on your iPod, PocketPC, or even on your TV with Tivo's Home Media Option.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری