PDF Eraser Pro 1.8.8.4

PDF Eraser Pro 1.8.8.4

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف
  • نسخه :Version 1.8.8.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : HiHiSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

خیلی اوقات کاربران نیاز دارند تا فایل های پی دی اف خود را ویرایش کنند یا قسمتی از آن را حذف کرده و یا به آن ها متن و عکس اضافه کنند. PDF Eraser این امکان را به کاربران می دهد تا با وارد کردن فایل های پی دی اف خود در این نرم افزار بتوانند متن ها، عکس ها، لوگو، صفحات و آبجکت های ناخواسته ی فایل های پی دی اف خود را پاک کرده و یا به آن ها متن و عکس اضافه کنند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان اسناد پی دی اف اسکن شده و یا آبجکت ها و صفحات آن را برش داده (Cut) و چرخاند (Rotate).

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDF Eraser:
- ویرایش فایل های پی دی اف
- حذف عکس، متن، صفحات و آبجکت های ناخواسته فایل های PDF
- حذف لوگو از فایل های پی دی اف
- اضافه نمودن عکس و متن به اسناد پی دی اف
- cut کردن و Rotate نمودن صفحات
- و ...

Description

Win PDF Editor is a Windows PDF editing software product that lets you modify and edit PDF documents like adding text, insert images, removing unwanted content, drawing lines and rotating PDF pages. If you write text on the PDF, you can change the text font, size, color and move it to anywhere you want on the page. After inserting an image into PDF, you can resize the image and move it also. If you find some words or images need to be removed, simply use the eraser tool to erase. Better than other PDF Reader applications, WinPDFEditor can permanently save the edited PDF content changes in PDF.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری