The Complete Genealogy Builder 2018 Build 171122

The Complete Genealogy Builder 2018 Build 171122

  • کاربرد : نرم افزار ساخت شجره نامه های خانوادگی
  • نسخه :Version 2018 Build 171122
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Nigel Bufton
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از کارهای جالب برای هر خانواده ای ساخت درخت خانوادگی و شجره نامه است، درختی که در آن ارتباط بین اجزای مختلف یک فامیل، مشخص کردن ابا و اجداد و … به راحتی امکان پذیر است. اگر شما هم از علاقمندان به گذشته ی فامیل خود هستید و مایلید اطلاعات مربوط به گذشتگان تان را به صورت رسمی نگه داشته و در اختیار آیندگان قرار دهید، می توانید از نرم افزار The Complete Genealogy Reporter استفاده کنید.به کمک این نرم افزار می توانید به تهیه ی گزارشات، کتاب ها و فولدرهای وب با متن و نت و مدیا و نمودارهای درخت خانوادگی بپردازید. گزارشات تهیه شده توسط این نرم افزار شامل عمه ها، عموها، خاله و دایی به همراه فرزندان آن ها و ارتباطات غیر مستقیم که به واسطه ی ازدواج فراهم شده اند، برای هر فایل GEDCOM مجزای شما می باشد. تنها در چهار مرحله پردازش صورت می گیرد، خواندن فایل GEDCOM، ساخت گزارشات PDF، چاپ و آماده کردن فایل متنی. گزارشات تهیه شده اغلب شامل، ارتباطات غیر مستقیم( ارتباطات نلاشی از ازدواج)، تصویر و متن می باشد. به علاوه در کنار این گزارشات می توان نمودارهای درخت هر خانواده را نیز قرار داد همچنین می توانید برای هر ارتباط توضیحات کامل و جامعی داشته باشید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار The Complete Genealogy Reporter:
– ارائه ی گزارشات کامل و مشخص کردن ارتباط بین اعضای خانواده
– نوشتن توضیحات مربوط به هر رابطه
– ثبت سال تولد، سال شروع به کار، اتمام تحصیل و … برای هر فرد
– نمایش اسامی ناشناس به فرم استاندارد آقا یا خانم
– ساخت درخت فامیلی
– اختصاص تصویر
– افزودن متن
– چاپ نتیجه
– تبدیل به فرمت PDF
– تبدیل به فرمت متنی
– و …

Description

The Complete Genealogy Reporter uses the GEDCOM data exported from any genealogy data management program to create comprehensive genealogy reports, books, or websites. The Complete Genealogy Builder is a new genealogy data management program that provides 99.9% genealogy data standards compliance via a user interface that delivers maximum data visibility, rapid navigation capability, and layered data entry forms.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری