Windows 7 Ultimate SP1 Integrated November 2017 Full Activated

Windows 7 Ultimate SP1 Integrated November 2017 Full Activated

  • کاربرد : ویندوز 7 آپدیت نوامبر 2017
  • نسخه :Version 7-Nov-17
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

همیشه کاربران مختلفی از سراسر وب نسخه‌های به‌روزشده‌ی ویندوزها را ارائه می‌کرده‌اند که به دلیل وجود نسخه‌های مطمئن گروه‌های معتبر نیازی به استفاده از نسخه‌های کاربران دیگر وجود نداشت؛ اما پس از تصویب قوانین SOPA/PIPA در مجلس نمایندگان آمریکا، گروه‌هایی که تا آن زمان نسخه‌های بی‌نقص و بدون دستکاری از ویندوزهای به‌روزشده را منتشر می‌کردند، این کار را ادامه ندادند؛ از این رو اشخاص دیگری این بخش را جدی‌تر گرفتند و اکنون شاهد ارائه‌ی نسخه‌های باکیفیتی از Windows 7 هستیم.

در این پست همیشه آخرین و بهترین نسخه های آپدیت شده ویندوز ۷ را ارائه می کنیم. اینکه نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی جدا بوده و یا همه با هم در یک DVD باشند و همچنین اینکه حجم DVD کمتر از ۴٫۳ گیگ یا بالاتر از آن باشد و مجبور باشید از DVD های ۸٫۵ گیگی یا فلش برای رایت و نصب استفاده کنید در هر ماه بسته به سازنده و نسخه ها متفاوت خواهد بود.

همچنین اینکه نسخه ارائه شده دارای کدام ویرایشها یعنی Home یا Pro یا Enterprise یا Ultimate باشد نیز به سازنده نسخه مربوط می شود و ما همیشه سعی می کنیم با ارائه آخرین یک یا دو نسخه همه نیازهای کاربران را در این مورد پوشش دهیم.

از ویندوز ۷، نسخه‌های به‌روزشده‌ی مختلفی در اینترنت منتشر می‌شود که هر کدام ویژگی‌هایی دارند. همچنین نسخه‌های متفاوتی به‌شکل Windows 7 AIO (مخفف All In One) که شامل ویرایش‌های مختلف در یک ایمیج هستند نیز ارائه می‌شود که بهترین آن‌ها را نیز ارائه می‌کنیم.

امکانات و ویژگی‌های ویندوز ۷ به روز شده:
– شامل به‌روزرسانی‌های ارائه‌شده از سوی مایکروسافت تا ماه اعلام شده در عنوان پست

– بدون دست‌کاری ظاهری و محتوایی ویندوز

– بدون نرم‌افزار یا افزونه‌ی اضافی

– دارای اینترنت اکسپلورر ۱۱ به همراه آخرین به‌روزرسانی‌ها

– دارای فعال‌ساز کامل و بدون نقص

– امکان به‌روزرسانی بدون محدودیت از سایت مایکروسافت

Description

Windows 7 Ultimate is ultra edition of the Windows 7 operating system as it is the only edition of Windows 7 that is feature complete. All other editions with the exception of Windows 7 Enterprise which is Windows 7 Ultimate branded differently lack features that are included in Windows 7 Ultimate. It combines remarkable ease-of-use with the entertainment features of Home Premium and the business capabilities of Professional, including the ability to run many Windows XP productivity programs in Windows XP Mode. For added security, you can encrypt your data with BitLocker and BitLocker To Go. And for extra flexibility, you can work in any of 35 languages. Get it all with Windows 7 Ultimate.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری