Gammadyne Mailer 52.0

Gammadyne Mailer 52.0

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت ایمیل های گروهی در ایمیل مارکتینگ
  • نسخه :Version 52
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Gammadyne
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بدون خودکارسازی فرآیند ایمیل مارکتینگ، این کار روندی بسیار کند، خسته کننده و ناکارآمد دارد. Gammadyne Mailer نرم افزار ضروری برای اتوماسیون بازاریابی ایمیل یک کسب و کار است که این مشکلات را با خودکارسازی سه وظیفه کلیدی شامل ارسال ایمیل، دریافت ایمیل و مدیریت لیست ایمیل ها، حل می کند. Gammadyne Mailer یک اپلیکیشن فوق العاده با هدف کمک به کاربران و صاحبان کسب و کار در فرآیند ایمیل مارکتینگ است. این نرم افزار امکاناتی مانند شخصی سازی پیغام ها، جستجوی پیشرفته، مدیریت فهرست مخاطبین، پاسخ خودکار به برخی از ایمیل ها، ایجاد یک پایگاه داده اطلاعات تماس و گرفتن عکس را در قالب محیطی ساده در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Gammadyne Mailer:
- گزینه های پیشرفته ارسال ایمیل
- پردازش خودکار ایمیل های دریافتی
- مدیریت فهرست
- امکان ادغام ایمیل ها (Mail merge)
- یکپارچه سازی پایگاه داده
- ویرایش WYSIWYG HTML
- پیش نمایش پیام ها
- شخصی سازی کار با فایل های ضمیمه ایمیل
- تحویل مستقیم
- استخراج داده ها
- اینترفیس پویا
- کنترل خط فرمان
- کار با تمام سرورهای SMTP, POP3 و IMAP4
- و ...

Gammadyne Mailer Screenshot 1

Description

Gammadyne Mailer is a reliable tool that you can use to automate your business's email marketing approach. It can send personalized email campaigns as well as process virtually any type of incoming email, including sign-ups, opt-outs, and bounce-backs. The mailing list can be in a database, CSV file, or plain text file, and there are a full set of list management tools. Gammadyne Mailer's advanced SMTP engine supports multi-tasking, load balancing, HTML, mail merge, recipient filtering, throttling, and much more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری