Adoreshare iMovie Video Converter 1.5.0.0 Build.30.10.2017

Adoreshare iMovie Video Converter 1.5.0.0 Build.30.10.2017

  • کاربرد : نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی iMovie
  • نسخه :Version 1.5.0.0 Build.30.10.2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Adoreshare
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با Adoreshare iMovie Video Converter می توانید به راحتی ویدئو های iMovie را به بیش از 100 نوع فرمت ویدئویی HD و SD تبدیل کرده و آسان تر از قبل آن ها را به اشتراک گذاشته و مشاهده کنید. این نرم افزار همچنین دارای قابلیت های ویرایش فیلم، امکان مشاهده پیش نمایش کلیپ های افکت گذاری شده قبل از تبدیل، ترکیب و تبدیل چند ویدئو به یک ویدئو و درست کردن فیلم نیز می باشد. iMovie Video Converter دارای توانایی گرفتن اسنپ شات از ویدئو های در حال نمایش و ذخیره این تصاویر با فرمت های JPG و BMP نیز می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adoreshare iMovie Video Converter:
- تبدیل فرمت ویدئو های iMovie به بیش از 100 نوع فرمت مختلف ویدئویی جهت نمایش و اشتراک گذاری روی دستگاه های دیگر
- دارای امکانات ویرایشی قدرتمندی چون: افکت گذاری، چرخش فیلم، افزودن زیرنویس، افزودن واترمارک، برش فیلم، ادغام کردن چند فیلم و ...
- تبدیل فیلم ها با کیفیت بالا و بهینه برای نمایش توسط دستگاه های محبوب: iPad, iPhone, Android, Xbox, PlayStation Vita, Nexus, Kindle Fire , game systems و اغلب تلفن های هوشمند و تبلت ها
- امکان تبدیل گروهی فیلم ها
- امکان گرفتن اسنپ شات از ویدئو های درحال پخش
- توانایی استخراج فایل های صوتی از ویدئو های iMovie
- و ...

Description

One Click to Convert iMovie to 100+ Formats, Sharing and Watching iMovie is Simpler than Ever. iMovie Video Converter supports converting iMovie to more than 100 other HD and SD video formats, so that you can enjoy and share iMovie on other devices.


Read More

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری