Altair HyperWorks Solvers 2017 2.2 x64 - Hotfix Only

Altair HyperWorks Solvers 2017 2.2 x64 - Hotfix Only

  • کاربرد : مجموعه نرم افزارهای شبیه‌سازی دینامیک سیستم‌‌های چند جسمی و المان محدود
  • نسخه :Version 2017 2.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Advanced Micro Devices
  • سال تولید : 2017

توضیحات

مجموعه‌ای از حل کننده (Solvers) دینامیک سیستم‌‌های چند جسمی و المان محدود برای سیستم‌های سازه‌ای، دینامیک سیالات و دیگر سیستم‌ها است. این حل کننده‌ها می‌توانند برای شبیه‌سازی و بهینه‌سازی طراحی‌ها مورد استفاده قرار گیرند. دینامیک سیستم‌‌های چند جسمی (Multibody dynamics) شاخه‌ای از دینامیک است که به مطالعه نیرو و شتاب در سیستم‌های صلب و انعطاف‌پذیر که توسط اتصالاتی همچون پین، لولا، مفصل کشویی، مفصل همه‌کاره و غیره به یکدیگر وصل شده‌اند، می‌پردازد. مطالعه این علم برای طراحی و تحلیل مکانیزم‌ها ضروری می‌باشد.

تعدادی از ابزارهای موجود در این مجموعه:
- RADIOSS: ابزار حل المان محدود برای مسائل خطی و غیرخطی
- OptiStruct: طراحی و بهینه سازی المان محدود و دینامیک سیستم‌‌های چند جسمی
- MotionSolve: حل کننده دینامیک سیستم‌های چند جسمی

Description

HyperWorks 2017 provides the most comprehensive, open-architecture, multiphysics CAE platform to enhance product performance, design lightweight components, get products to the market faster and access to new technologies. HyperWorks introduces hundreds of new features, helping you to develop better products in a shorter time.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری