DeskArtes 3Data Expert 11.0.0.27 x86

DeskArtes 3Data Expert 11.0.0.27 x86

  • کاربرد : نرم افزار های طراحی و بهینه سازی انواع مدل های سه بعدی
  • نسخه :Version 11.0.0.27
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : deskartes
  • سال تولید : 2017

توضیحات

سه نرم افزار از مجموعه نرم افزار های تولید شده توسط DeskArtes هستند که جهت طراحی و تحلیل انواع مدل های سه بعدی به کار برده می شوند.
3Data Expert ابزاری قدرتمند برای آماده سازی مدل های سه بعدی برای برنامه های شبیه سازی و تولید است. با استفاده از این نرم افزار می توان انواع مدل های سطوح و چند وجهی های سه بعدی، تکسچر ها و STL ها را طراحی نمود. به علاوه این نرم افزار ابزاری قدرتمند در تحلیل و پردازش داده های سه بعدی نیز هست.
Sim Expert نرم افزاری برای آماده سازی مدل های سه بعدی برای برنامه های شبیه سازی است که با ابزاری که در اختیار کاربران قرار می دهد امکان بهینه سازی و پیرایش مدل ها را برای آن ها فراهم می کند. به علاوه شما می توانید مدل ها را از سایر نرم افزار ها و برنامه ها به این برنامه وارد کرده و آن ها را بهینه سازی و عیب یابی کنید.
Dimensions Expert برنامه ای برای تعمیر و بخش بندی STL است که این فایل ها را بخش بندی نموده و پس از ساخت و پردازش هر یک آن ها را دوباره به یکدیگر الحاق می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DeskArtes Expert:
- دسترسی کاربران به آخرین تکنولوژی های روز برای طراحی
- کاهش هزینه های تولید به همراه افزایش سرعت کار
- کیفیت و دقت بالا در طراحی و تحلیل مدل ها
- بهینه سازی انواع مدل های سه بعدی
- امکان استفاده از مدل های طراحی شده در سایر برنامه ها
- ساخت متون سه بعدی با جلوه ها و افکت های ویژه
- بهبود هوشمند طراحی ها
- و ...

Description

3Data Expert is a professional tool for preparing 3D models for Additive Manufacturing and Simulation applications. There are several commands for manipulation of both 3D surface models and 3D faceted models. These commands include surface triangulation, STL verification and repair, STL offsetting, splitting, connecting, decimation, smoothing, shrink wrap, nesting and Boolean as well as STL coloring and texturing. Sand Supports can be generated for deliate sand parts. Basic supports can be generated for both Stereolithography, DLP and metal processes. With the latest 64 bit implementation models with millions of triangles can be handled reliably. Prepared models can be sent directly to the receiving process using the new Plugin interface. 3Data Expert is the 3D data processing tool you need to get your AM business running

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری