Efficient Mans Organizer 5.50 Build 533

Efficient Mans Organizer 5.50 Build 533

  • کاربرد : نرم افزار سازماندهی امور و اطلاعات شخصی
  • نسخه :Version 5.50 Build 533
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EfficientSoftware.net
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر جزو افرادی محسوب میشوید که به دلیل مشغله کاری زیاد کنترل برنامه ها ، قرار ها و ملاقات ها ، تماسهای خود را از دست داده اید نرم افزار Efficient Man’s Organizer Pro 3.10 بهترین پیشنهاد ما برای شماست. از جمله امکانات این نرم افزار میتوان به امکان یادآوری و امکان ثبت تماسها و مدیریت آنها ، مدیریت رمزهای عبور ، یادداشت ها و خاطرات و … اشاره کرد . با توجه به امکانات بسیار بالا ، این نرم افزار مانند یک منشی برای شما عمل خواهد کرد.

از دلایل کلیدی برای پیشنهاد این نرم افزار به شما می توان به موارد زیر اشاره کرد :

همه چیز در یک چیز :
این نرم افزار با انجام تمامی کارهای مورد نیاز شما نظیر مدیریت و نگهداری مخاطبین روزانه ، وظایف، قرار ملاقات ها، برنامه ها ، یادداشت ها، خاطرات ، کلمه عبور، یا هر اطلاعات دیگری که شما برای مدیریت امور شخصی به آن نیاز دارید مجموعه ای کامل و کاربردیست .

شبکه کردن نسخه های موجود :

نسخه شبکه اجازه می دهد تا کاربران مختلف در سازمان شما با دسترسی به کپی نسخه ها و داده های مشخص شده توسط شما به بهتر شدن امور کاری کمک و در هزینه و زمان صرفه جویی شود .

مدیریت رمز عبور :

از شاخصه های یک مدیر موفق داشتن رمزهای ایمن است و به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا به سادگی همه رمزهای خود را تحت کنترل داشته و حفاظت کنید .

قابلیت یادداشت در دسکتاپ :

شما میتوانید با زدن برچسب های رنگی به دسکتاپ خود و نوشتن نکات مورد نیاز خود را از فراموش کردن نکات مهم دور نگه دارید .

طرح های مختلفی که مخصوص آقایان طراحی شده

و …

Description

Efficient Man's Organizer, a personal information management package specially designed for men! It has a beyond-cool interface - a choice only of tasty and wise men! Many great features such as time management, contact manager, planner, reminder, diary, notepad, password manager, and more...are integrated in just one package. Efficient Lady's Organizer, a personal information management package specially designed for ladies! It has a fashionable and pretty interface - a choice only of happy and demanding ladies!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری