GiliSoft SlideShow Movie Creator 9.0.0 DC.17.11.2017

GiliSoft SlideShow Movie Creator 9.0.0 DC.17.11.2017

  • کاربرد : نرم افزار ساخت اسلاید شو
  • نسخه :Version 9.0.0 DC.17.11.2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GiliSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با وارد کردن تصاویر و موزیک های خود اسلایدشو هایی خارق العاده ساخته و آنها را در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و ۳GP ذخیره سازید . افکت های ۲ بعدی و ۳ بعدی بسیاری که در این برنامه گنجانده شده است به شما کمک می کند تا عوض شدن تصاویر و نمایش عکس های جدید را در قالب های جدید مشاهده کرده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . محیط کاربرپسند این نرم افزار یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد چرا که باعث شده است هر کاربری ، حتی آماتورترین کاربرها بتواند به سادگی چند کلیک اسلایدشو شخصی خود را ساخته و ذخیره سازد . از میان فرمت های تصویری پشتیبانی شده می توان به فرمت های محبوب jpg ، jpeg ، png ، bmp اشاره نمود که امکان افزودن فایلهای صوتی با فرمت های MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU در بک گراند آنها وجود خواد داشت . شمار افکت های تعویض عکس در این نرم افزار که در دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی است به بیش از ۳۰۰ گونه مختلف می رسد که نویدبخش ساخت یک اسلایدشو جذاب است.

Description

GiliSoft SlideShow Movie Creator is the easy-to-use yet powerful photo slide software.With it,you can combine your photos into video with music and 2D/3D transition effects for sharing with your friends,and you can easily turn your photo collections to personalized videos in format of AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری