Luminar 2018 1.0.2.1064 x64

Luminar 2018 1.0.2.1064 x64

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش عکس
  • نسخه :Version 2018 1.0.2.1064
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Luminar
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اولین نرم‌افزار ویرایشگری است که خود را با سبک و سطح مهارتی شما انطباق می‌دهد. این برنامه قدرتمند، فرایندهای پیچیده ویرایش تصاویر را آسان و لذت بخش می‌نماید. این برنامه جذاب و کاربردی، که توسط کمپانی Macphun طراحی شده است، جدیدترین فن‌آوری‌های پردازش تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کمپانی Macphun با بیش از 10 سال تجربه، در زمینه تولید نرم‌افزارهای پرطرفدار و پرکاربرد فعالیت می‌نماید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به حذف اشیاء ناخواسته در عکس، تبدیلات رنگ، ترکیب کردن لایه های مختلف با هم، پوشش بافت و پوشش تصویر قدرتمند بپردازید. این نرم افزار ترکیبی از همه نوع از اثرات عکس در سطح حرفه ای و ابزار در یک بسته پیشرفته می باشد که لایه ها، ماسک درخشندگی، شعاعی و پوشش شیب، هیستوگرام، حالت های ترکیبی، ویرایش انتخابی، میکسر رنگ، جعبه ای از رنگ و ... را برای شما به ارمغان می آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luminar:
- قابلبت ادیت حرفه ای بر روی فرمت های خام
- پشتیبانی از تعداد زیادی از دوربین های موجود در بازار
- پشتیبانی از آخرین نسخه نرم افزار فتوشاپ
- دارای Histogram قدرتمند جهت نمایش تغییرات رنگی
- دارای سری ابزار های ویرایش هوشمند پوست
- سازگاری نرم‌افزار با سطح مهارتی کاربر
- ابزارهای قدرتمند
- رویکردی جدید در زمینه ویرایش حرفه‌ای تصاویر
- و ...

اما وجه تمایز Luminar نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
آیا می خواهید به صورت خیلی حرفه ای به ویرایش تصاویر در مک بپردازید؟ آیا می خواهید با استفاده از ابزار های پیشرفته یک اثر فوق العاده پدید بیاورید؟ پس نرم افزار Luminar را از دست ندهید. این نرم افزار یکی از بهترین ابزار های ویرایش تصاویر در سیستم عامل های مک می باشد. Luminar توسط بسیاری از فتوگرافرها و گرافیست ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از این نرم افزار می توانید سبک و مهارت های خود را بالا ببرید و با اعمال کردن افکت های بسیار خاص یک تصویر جدید را ایجاد کنید.

Description

Luminar 2018 is a full-featured photo editor. It brings over 300 robust tools and features, including fast RAW support, layers, custom brush for selective editing, masking, dozens of photo filters with custom adjustments, presets and a lot more. Luminar 2018 also brings an innovative user interface, that photographers can adjust/customize based on the style of their photography, skill level and preferences. This makes Luminar a highly personalized photo software tool, suitable for photographers of all skill levels.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری