SQLite Expert Professional 5.2.2.266

SQLite Expert Professional 5.2.2.266

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت پایگاه داده
  • نسخه :Version 5.2.2.266
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bogdan Ureche
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای که به شما کمک می کند تا بر روی پایگاه داده خود مدیریت بهتری داشته باشید و یا آن را گسترش دهید، حجم کم و قالب کتابخانه ای این برنامه از مزیت آن محسوب می شود. SQLite Expert طراحی شده تا به همه نیازهای کاربران از query های ساده پایگاه داده گرفته تا پایگاه داده های پیچیده ی در حال توسعه پاسخ دهد. این نرم افزار شامل یک query builder و یک ویرایشگر SQL با قابلیت syntax highlighting (رنگی کردن دستورات)، کامل نمودن دستورات به صورت خودکار، نمایش و ایجاد جداول و ورود و خروج اطلاعات پایگاه داده می باشد.
پنل های این برنامه به شما این امکان را می دهد تا اتصالات به پایگاه داده، موجودی های پایگاه داده، متغییرهای جداول مانند ایندکس ها، کلیدها و ... را مشاهده کنید و یا آنها را اضافه، حذف و یا تغییر دهید. همچنین با این برنامه می توانید دیتابیس جدیدی ایجاد کرده و مطالب و داده های آن را ویرایش نمایید. از آنجایی که این برنامه قابلیت پشتیبانی و ریکاوری از اطلاعات را دارد پس نباید نگران از بین رفتن داده ها باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SQLite Expert:
- مدیریت پایگاه داده ها
- آرشیوی بودن (کتابخانه ای بودن) اطلاعات و دسترسی آسان به آن ها
- خاصیت جابجایی و انتقال اطلاعات
- ویرایش و تغییر دادن آسان اطلاعات و جداول (مدیریت بر روی جداول)
- تعمیر خرابی های پایگاه داده
- ویرایشگر حرفه ای SQL
- استفاده و کپی کردن جداول بین پایگاه داده های مختلف
- بازسازی و تغییر دادن ایندکس ها و فیلدها بدون از دست دادن آن ها
- نمایش و ویرایش اطلاعاتی مثل فیلدهای BLOB و فیلدهای عکس
- پشتیبانی از فرمت های BMP, JPG, PNG, GIF و ICO
- و ...

Description

SQLite Expert Professional is a straightforward and practical piece of software that helps you to manage and organize SQLite databases and gain better visibility into how your tables and classes are operating. Because it integrates database management and maintenance into an intuitive and user-friendly interface, the application can be mastered by both beginner and advanced users.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری