WinSnap 4.5.9

WinSnap 4.5.9

  • کاربرد : نرم افزار گرفتن عکس از دسکتاپ ویندوز
  • نسخه :Version 4.5.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NTWind Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار کوچک و مفیدی است که به شما این امکان را میدهد تا بسادگی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید و سپس این تصاویر را بنابر خواسته و نیاز خود ویرایش نمایید. این نرم افزار قابلیتهای فراوانی دارد، قابلیتهای استاندارد این ابزار شامل امکان گرفتن آسان عکس از تصاویر غیر مستطیل شکل بهمراه پس زمینه های دلخواه و شفاف ، انتقال canvas ساده ئ خودکار، فیلترهای رنگ گذاری، و امکان انداختن سایه های قطره ای چشم شکلاتی می باشند. این نرم افزار که از ساقت نود و هشت دانلود می کنید از فرمتهای مختلف تصویری پشتیبانی نموده و قابلیتهای ذخیره سازی خودکار پیشرفته ای نیز دارد. WinSnap می تواند بصورت خودکار تصویر گرفته شده را با استفاده از افکت ملایم انداختن سایه، افزودن واتر مارک، تغییر رنگ آمیزی و ذخیره دلخواه بصورت یک فایل جدید و یا کپی نمودن آن در کلیپ برد ارتقا و بهبود بخشد. قابلیتهای دیگر شامل پشتیبانی از افکتهای Vista Aero، چرخاندن تصویر، ذخیره سازی خودکار پیشرفته، قاب بندی تصویر، فرستادن توسط ایمیل، ایجاد کلیدهای میانبر از صفحه کلید و غیره می باشند. این نرم افزار همچنین می تواند تصویر گرفته شده را به فرمتهای مختلف تصویری مانند PNG, GIF, BMP, TIF , JPG ذخیره نماید.

قابلیتهای نرم افزار WinSnap :

گرفتن تصویر از محیط ویندوز با گوشه های دایره ای شکل
ذخیره اطلاعات در مورد فرمت پنجره و افزودن افکت های سایه واقعی
حالت منحصر بفرد "Application” که اجازه می دهد تا از تمامی پنجره های قابل دیدن نرم افزار مقابل با یک کلیک عکس بگیرید
افکت های رنگ گذاری پایه و انتقال رنگ canvas
حالت انتخاب برای ذخیره خودکار پیشرفته و کپی خودکار
کنترل کارآمد موس و صفحه کلید به جای استفاده از Print Screen
حجم بسیار کم نرم افزار
پشتیبانی از کانال آلفا و شفافیت فرمت PNG
حلات منحصر بفرد عکس گرفتن از چندین شی

Description

WinSnap is a small enhancement utility for taking and editing screenshots. Standard features include easy capture of non-rectangular windows with customized and transparent backgrounds, simple and automatic canvas transformations, coloring effects, and the addition of eye-candy drop shadows. WinSnap supports a variety of image formats and has advanced auto-save features.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری