Richardson Software EditRocket 4.4.1

Richardson Software EditRocket 4.4.1

  • کاربرد : نرم افزار کد نویسی و ویرایشگر متن
  • نسخه :Version 4.4.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Richardson Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش کد های برنامه نویسی است. EditRocket نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند است که می تواند 20 زبان برنامه نویسی را به راحتی ویرایش کند از جمله : C, Shell Script, Ruby, Batch, C , C#, COBOL, JSP, SQL, PL/SQL, HTML, CSS, PHP, javascript, Java, Python, Perl, XML, SQL PL, و Transact-SQL. دارای فرم جستجوی قدرتمند برای چک کردن همخوانی کد ها در دو فیلد مختلف، Valid کردن کد های CSS, XML, و HTML برای وبمستر ها و کسانی که در زمینه سئو کار می کنند. قابلیت ساخت استایل های وب، به همراه قابلیت اضافه کردن خودکار تگ های HTML و قابلیت استفاده به صورت مرورگر. میتوان به راحتی این نرم افزار را یک ابزار کامل در زمینه ساخت و طراحی صفحات وب، برنامه نویسی و ویرایشگر متن دانست. قابلیت های بسیار زیاد این نرم افزار دلیل تمایز آن از دیگر نرم افزار های همسو با آن است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Richardson Software EditRocket:
- هایلایت کردن کد های درخواستی برای بیشتر از 20 زبان برنامه نویسی
- ویرایشگر حرفه ای برای کد های C, C , C#, CSS, HTML, Java, javascript, JSP, Perl, PHP, PL/SQL, Python, Ruby, Shell Script, SQL, SQL PL, Transact-SQL, و XML
- ساخت اتوماتیک کد برای زبان های C, javascript, Java, Perl, PL/SQL, PHP, Python, Ruby, Shell Script, و Transact-SQL
- قابلیت ساخت اتوماتیک کد های HTML و CSS با ویرایشگرهایی بسیار قوی
- قابلیت Valid کردن Validator کد های HTML مناسب برای کسانی که در زمینه سئو فعالیت میکنند
- قابلیت وارد کردن اتوماتیک Function ها
- قابلیت کامل کردن اتوماتیک تگ های ناقص ساخته شده توسط شما در بیشتر از 20 زبان برنامه نویسی
- قابلیت Bookmark کردن برای دسترسی سریع به کد ها
- دارای مرورگر وب برای باز کردن سریع و راحت تر کد های شما
- دارای بخش مدیریت فایل ها مانند حذف ، جابجا کردن و یا جستجوی فایل ها
- دارای قابلیت پیدا کردن و جایگزین کردن متن های مورد نظر شما
- قابلیت اجرا در تمامی سیستم عامل های معروف مانند Windows ,Mac و...

اما وجه تمایز Richardson Software EditRocket نسبت به سایر نرم افزار های کد نویسی و ویرایش گر متن در چیست؟
EditRocket یک ویرایشگر قدرتمند با ویژگی های مفید است که توسط برنامه نویسان ، طراحان وب و همچنین کاربران معمولی قابل استفاده می باشد . با این نرم افزار علاوه بر ویرایش متون ساده ، قادر به ساخت و ویرایش زبان های مختلف برنامه نویسی مانند Java, PHP, Transact-SQL, C + +, javascript, Python, XML, CSS, HTML, Perl و ... هستید . قابلیت تکمیل خودکار کدهای برنامه نویسی در زبان های مختلف از جمله CSS و Html5 باعث شده تا علاوه بر افزایش سرعت ، ضریب وجود اشتباه در فایل های خروجی نیز کاهش پیدا کند . به طور کلی این برنامه از ۲۰ زبان مختلف پشتیبانی می کند. دارای یک موتور جستجو قدرتمند برای یافتن و جایگزینی کلمات مختلف است.

Description

A powerful text editor for programmers with support for over 20 languages EditRocket is a powerful an easy to use programming text editor that supports 20 languages such as: C, Shell Script, Ruby, Batch, C , C#, COBOL, JSP, SQL, PL/SQL, HTML, CSS, PHP, javascript, Java, Python, Perl, XML, SQL PL, and Transact-SQL.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری