LogFusion Pro 6.1

LogFusion Pro 6.1

  • کاربرد : نرم افزار نظارت و دسترسی به ورودی های متنی سیستم
  • نسخه :Version 6.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : LogFusion
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری است که قادر است به صورت خودکار به آخرین نوشته های وارد شده به سیستم شما دسترسی پیدا کند. اگر در نوشته ها به دنبال متن خاصی هستید لازم نیست تمام آن ها را جستجو کنید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید تقریبا هر نوع فایل متنی وارد شده به سیستم خود را تماشا کنید. همچنین نرم افزار LogFusion قادر است ورودی های وب سرور، ورودی های دیباگ و هر نوع متن دیگری که از یک فایل خارج می شود را بارگذاری کند. همچنین LogFusion می تواند به صورت بلادرنگ ورودی های رخدادها را خوانده و حتی می تواند به عنوان فیلترینگ متن قدرتمند استفاده شود که به شما در پیدا کردن آیتم های خاص کمک خواهد کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LogFusion:
- دسترسی خودکار به آخرین نوشته های وارد شده به سیستم
- بارگذاری ورودی های وب سرور، ورودی های دیباگ و هر نوع متن ورودی دیگر
- استفاده از های لایت های سفارشی قدرتمند برای مطابقت با رشته های متنی و یا الگوهای عبارت منظم
- فیلترینگ متن پیشرفته
- ایجاد تعاریف ستون های سفارشی
- اسکرول خودکار درست مثل برنامه tail در Linux/Unix
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

LogFusion is a powerful log monitoring tool that makes parsing your logs easy. Take advantage of LogFusion's Row Highlighting and Text Filtering features to quickly filter your log and only show the relevant lines you are looking for. Use the Custom Columns feature to let LogFusion parse and split your logs into separate columns for easier reading. Just like the popular 'tail' program in Linux/Unix, LogFusion can also auto-scroll and always show you the newest lines in your log files in real-time.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری