Veronisoft VS IP Monitor 1.6.8.0 x64

Veronisoft VS IP Monitor 1.6.8.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار تعیین وضعیت کامپیوتر در شبکه
  • نسخه :Version 1.6.8.0 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Veronisoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر یکی از شبکه کاران هستید و به دنبال نرم افزاری برای بررسی نحوه ی ارتباط در شبکه می باشید ما به شما نرم افزار IP Monitor را معرفی می کنیم. این نرم افزار، برای بازرسی و مشاهده تحت شبکه ساخته شده است و به شما امکان بازرسی نحوه ی ارتباط در شبکه و هاست های TCP/IP در شبکه های اینترنت و LAN را می دهد. برای دستیابی به این منظور، هر بار به صورت دوره ای عمل پینگ را انجام می دهد و پورت های TCP و سایر ابزارهای شبکه را بررسی و چک می کند. این ابزار به راحتی به جستجوی IP و اطلاعات مربوط به نام هاست در یک DNS می پردازد. به کمک این محصول می توانید به هر IP یک عکس مختلف اختصاص دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IP Monitor:
- ابزار بررسی نحوه ی ارتباط در شبکه
- انجام عمل پینگ به صورت دوره ای
- بازرسی و امتحان پورت های TCP و ابزارهای شبکه
- اختصاص تصاویر مختلف به IP ها
- و ...

Description

VS(VeroniSoft) IP Monitor is a software allows you to monitor the network connectivity of IP hosts on the Internet or LAN. The app periodically pings, checks TCP ports, HTTP or HTTPS on user specified IP devices (servers, routers, workstations). It is able to monitor IP devices and show notifications when the status change. You can also view and access shared folders, open web and ftp, ping, trace route and sending messages. VS IP Monitor generate status log files.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری