Acoustica Mixcraft Pro Studio 8.1 Build 407

Acoustica Mixcraft Pro Studio 8.1 Build 407

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش فایل های صوتی
  • نسخه :Version 8.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Acoustica
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه ساخت، ضبط، ویرایش و میکس موسیقی است که دارای هزاران loop و ده ها افکت صوتی و ساز مجازی می باشد. این نرم افزار برای افراد تازه کار مناسب نیست و شما باید برای استفاده از این برنامه با حداقل برخی از اطلاعات پایه در مورد میکسر صوتی آشنایی داشته باشید. شما می توانید برای ایجاد یک پروژه جدید یکی از گزینه های ضبط کار خود یا گروه خود، ایجاد loop و ضربه تطبیق یافته موزیک و یا ساخت آهنگ ساز مجازی را انتخاب کنید. این نرم افزار به شما امکان مرتب کردن loopها، ریمیکس آهنگ، آهنگسازی با سازهای MIDI و مجازی، اضافه کردن افکت، نمره دادن و ویرایش ویدئو و همچنین میکس و مستر قطعات برای زیبایی آن ها، ترکیب حرفه ای و … را می دهد. Mixcraft کامپیوتر شما را به استودیوی ضبط حرفه ای و رویای ساخت آهنگ را به حقیقت تبدیل می کند.

قابلیت های نرم افزار Acoustica Mixcraft:
گرافیک بهبود یافته از نظر جلوه های بصری
بیش از 3000 لوپ آماده برای ساخت یک آهنگ
سازگار با لوپ های AcidT و Apple Garage BandT
موتور صدای بهینه و عالی با کیفیت بخش 192 کیلوهرتز و 32 بیت
امکان استفاده از چند مانیتور برای استفاده هرچه تمام تر از محیط کاربری
امکان برش، چسباندن، ایجاد لوپ و …
امکان میکس ویدئو با جلوه های خاص
و …

Description

Acoustica Mixcraft 8 is a powerful music production and multi-track recording workstation. It includes thousands of music loops and dozens of audio effects and virtual instruments. Record audio, arrange loops, remix tracks, score and edit video, and mix and master tracks to create polished, professional compositions.Take to the stage with automatically synced, non-stop audio and MIDI clip grooves using the amazingly flexible new Performance Panel, the perfect partner for live performances.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری