Ample Sound ABP2 v2.5.1

Ample Sound ABP2 v2.5.1

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : وی اس تی پلاگین
  • نسخه :Version v2.5.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Amplesound
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Ample Sound ABP نمونه دقیق یک گیتار باس فندر است . این نرم افزار مخصوص تولید صدای مجازی ساز های سنتی و کلاسیک با کیفیت و دقت و وضوح بسیار بالا است .

نرم افزار Ample Sound ABP برای ساخت موزیک ، نواختن و ضبط صدای سازهای کلاسیک و سنتی و همچنین گیتار باس مناسب است . همچنین با استفاده از نرم افزار Ample Sound ABP قادر به افکت دادن به صدای ساز ها هستید و می توانید موزیک های خود را مثل یک حرفه ای در استدیوی نرم افزار Ample Sound ABP ضبط کنید . نرم افزار Ample Sound ABP دارای کتابخانه نمونه است که هر فرت در آن به صورت تک تک رکورد شده است . نرم افزار Ample Sound ABP شامل یک روش منحصر به فرد از ارائه خطوط باس است . از ویژگی های نرم افزار Ample Sound ABP می توان به هارمونیک های طبیعی اشاره کرد ، در نرم افزار Ample Sound ABP می توان از تکنیک هایی مثل تکنیک چکش ، تکنیک کششی ، تکنیک اسلب ، اسلاید پیوسته ، تب کردن و نگه داشتن استفاده کرد . با استفاده از نرم افزار Ample Sound ABP می توان به صدا ها افکت داد ، از این نرم افزار می توان در تمامی ژانر ها به ویژه ژانر راک استفاده کرد .

ویژگی های نرم افزار Ample Sound ABP :

– طراحی دوباره نوار پخش برای تب باس

– تنظیم جایگزین برای صدا های مختلف

– تکنیک های دست چپ با دقت طراحی شده

– نمونه گروه های سازها برای ضبط

– دارای اطلاعات نمونه و کتابخانه جامع

– پشتیبانی از ورودی MIDI

Description

Each Cycle & Rhombic Sampling structure - Separate sample cycle for each note and vel layer to improve sample utilization
Sustain, Palm Mute, Natural Harmonic, Hammer On & Pull Off, Legato Slide, Slide in & out, Slapping, Popping, Tapping, Accentuated, Staccato, Dead Note 14 articulations, Legato at random length & pitch & poly

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری