CyberLink PerfectCam Premium 1.0.1123.0

CyberLink PerfectCam Premium 1.0.1123.0

  • کاربرد : نرم افزار بهبود کیفیت تصاویر دریافتی وبکم در ارتباطات مجازی و آنلاین
  • نسخه :Version 1.0.1123.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CyberLink
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با گسترش فضاهای مجازی و افزایش امکان ارتباطات و ملاقات های آنلاین و تجارت و کسب و کار به صورت مجازی، می توانید به راحتی و به سرعت معاملات خود را در هر زمان از شبانه روز و در هرجایی که هستید پیگیری کنید. از PerfectCam می توانید به عنوان یک پلاگین خلاقانه در استفاده از برنامه های ویدئو کنفرانس شناخته شده مانند U, Skype, Skype for Business و Google Hangouts که امکان برقراری ارتباط در هر زمان و مکانی را فراهم می کنند استفاده کنید.
این ابزار می تواند میزان نور فیلم ها را اصلاح کرده و کیفیت آن ها را بهینه کند. البته به یاد داشته باشید که در نهایت این web cam شماست که کیفیت اینگونه ارتباطات تصویری را تعیین می کند. با این حال این نرم افزار می تواند میزان شفافیت و وضوح تصاویر دریافتی را بهبود بخشیده و هم چنین مشکلات پوستی شما را بپوشاند و اجازه دهد شما با ظاهری زیبا در مقابل وب کم ظاهر شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PerfectCam:
- بهینه سازی کیفیت و شفافیت تصاویر دریافتی از وب کم
- امکان اجرا به همراه نرم افزار های ارتباطی U, Skype, Skype for Business و Google Hangouts
- دارای کتابخانه تشخیص چهره به همرا پیش تنظیمات آرایش مجازی و فوری برای نمایش ظاهری مناسب و زیبا
- رابط کاربری حرفه ای
- و ...

Description

With the frequency of online meetings exploding as more and more businesses become virtual, it’s common to find yourself dealing with early morning and late evening calls that cross time zones. PerfectCam is an innovative plugin for popular video conferencing apps that ensures no matter what time of day or night, you’re looking professional and ready to go!

Perfect Looks - For Every Online Meeting
Enjoy ideal video brightness, contrast and exposure in your online meetings, and even apply skin smoothening. A great solution for both businesswomen and businessmen, PerfectCam ensures you are always seen in the best light.

Instant BUSINESS MAKEUP - From Professional Makeup Artists
Using patented facial recognition technology, PerfectCam’s extensive library of instant virtual makeup presets give you a professional and prepared appearance whenever you need it.

Real-Time AR - Across All The Popular Apps
You can launch PerfectCam with popular video conferencing applications: U, Skype, Skype for Business and Google Hangouts. PerfectCam is an essential plug-in for looking good in front of your web camera.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری