Dassault Systemes Simulia Simpack 2018.1 x86

Dassault Systemes Simulia Simpack 2018.1 x86

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی سیستم های چند جسمی
  • نسخه :Version 2018.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Dassault Systemes Simulia
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک محصول نرم افزاری از شرکت Dassault Systèmes است که مختص شبیه سازی سیستم های چند جسمی است (سیستم چند جسمی سیستمی است متشکل از زیراجزاء دیگری که به طریقی به همدیگر متصل شده اند مثلا لولا، پیچ، جوش و …)، این نرم افزار تحلیلگران و مهندسین را قادر میکند تا حرکات غیر خطی هر نوع سیستم مکانیکی یا مکاترونیکی را شبیه سازی کنند. همچنین مهندسین را قادر میکند تا مدلهای مجازی سه بعدی را برای مدلهای خود طراحی کنند و سپس تحت آزمایشهای حرکتی مختلف قرار دهند، مثلا هماهنگی اجزا وقتی در کنار هم کار میکنند، فشار و استرسی که به هر یک از اجزا وارد میشود و … . Simpack از مراحل اولیه طراحی مفهومی کمک رسانی های خود را شروع میکند و به صورت چشمگیری نیاز به ساخت نمونه فیزیکی و زمان ارائه محصول به بازار را کاهش میدهد. در واقع Simpack با افزایش کیفیت و طول عمر محصول و کاهش هزینه های تمامی شده تولید و همچنین کاهش زمان ارائه آن به بازار مزیت های رقابتی خوبی برای تولید کنندگان ارائه خواهد کرد.
Simpack در تمامی شاخه های مهندسی مکانیک کاربرد دارد ولی بیشتر در شاخه های وسایل نقلیه، موتورها، انتقال قدرت، صنایع ریلی، انرژی باد و … کاربرد دارد، Simpack نرم افزاری پیشتاز در حوزه شبیه سازی رفتار سیستمهای منعطف غیر خطی گذرا است که حتی در محدوده آکوستیک هم قدم گذاشته است. تنوع و اتصالات خوب برای کنترلهای مختلف، هیدرولیک و …. Simpack را قادر میکند تا به راحتی با فرایندهای توسعه تولیدکنندگان، یکپارچه شود.

امکانات و ویژگیهای Simpack :
واسط کاربری زیبا با کاربری آسان
توانایی ایمپورت مدلهای CAD با فرمت STEP/IGES/STL
توانایی ایمپورت فایل های کتیا V5و V6
نمایش دو بعدی و سه بعدی طرح
درک راحت مدل صرفنظر از پیچیدگی مدل
کتابخانه غنی از اجزا مختلف
توانایی مدلسازی زیرساختاری
ارتباط استاندارد با برنامه های CAD/CAE
انیمیشنهای سه بعدی
پلاتهای دو بعدی و سه بعدی
ویزاردهای کمکی فراوان
و …
سیستم مورد نیاز
Windows (32 and 64 bit edtions) – Windows VISTA (Service Pack 2) (Support ends 31 December 2016)
– Windows 7
– Windows 8 and 8.1
– Windows 2008 Server (R2)
– Windows 2012 Server (R2)

Linux – RedHat Enterprise Linux 6.0 – 6.4
– SUSE Enterprise Linux 11.1

Description

Dassault Systemes SIMULIA pleased to announce the release of Simpack 2018, the leading multibody simulation (MBS) software for mechanical and mechatronic designs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری