EduIQ Net Monitor for Employees Professional 5.5.5

EduIQ Net Monitor for Employees Professional 5.5.5

  • کاربرد : نرم افزار قدرتمند مانیتورینگ که باعث افزایش بهره وری در دفاتر می شود
  • نسخه :Version 5.5.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EduIQ
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار قدرتمند مانیتورینگ می باشد که باعث افزایش بهره وری در دفاتر می شود. اگر شما یک رهبر کسب و کار هستید, یک معلم, رئیس یک شرکت یا سرپرست پروژه, شما نیاز به نرم افزار قوی نظارت بر کارمند دارید تا روی صفحه نمایش دانش آموزان, کارکنان و اعضای تیم خود نظارت داشته باشید. چندین بار اتفاق می افتد که کارمندان غیر متخصص وقت خود را صرف تماشای محتوای غیر ضروری در اینترنت یا استفاده از منابع خود برای استفاده شخصی خود یا صرف وقت در مرور وب می کنند. اگر می خواهید فعالیت های کارکنان خود را نظارت کنید, شما نیاز به هیچ چیز بیشتر از نصب نرم افزار EduIQ Net Monitor for Employees ندارید.

با استفاده از این نرم افزار, نه تنها می توانید صفحه نمایش را کنترل کنید, همچنین با کنترل ماوس و صفحه کلید, می توانید هر کامپیوتر شبکه را کنترل کنید. نظارت بر کارکنان هرگز آسان نبوده است. هنگامی که شما در میز خود نیستید, می توانید صفحات شخصی کارکنان را برای بررسی بعد از فعالیت کارکنان خود ضبط کنید. آیا شما معلم هستید؟ از این ابزار مدیریت قدرتمند کلاس درس برای پیگیری فعالیت دانش آموزان خود و یا فقط برخی از برنامه ها و وب سایت های مضر استفاده و آن ها را مسدود کنید.

ویژگی و امکانات EduIQ Net Monitor for Employees :
کارفرمایان می توانند وب سایت ها را از طریق نشانی اینترنتی یا کلمات که حاوی آنها هستند, مسدود کند.
هنگامی که یک وب سایت مسدود شده بازدید می شود, کارفرمایان می توانند یک پیام سفارشی را نمایش دهند, به یک URL دیگر هدایت شوند یا فقط مرورگر را ببندند.
کارفرمایان می توانند درخواست رایانه کارمند یا استفاده از پردازش را ردیابی کنند. آنها همچنین می توانند داده های مرور اینترنت را جمع آوری و یا کلید های کلیدی را وارد کنند. کلید های وارد شده را می توان با استفاده از نرم افزار که کارمند از آن استفاده می کنند, گروه بندی کرد. تمام اطلاعات را می توان در .xlsx (مایکروسافت اکسل), CSV یا متن ساده صادر کرد.
اگر کارفرمایان می خواهند کامپیوتر رایانه کارکنان خود را کنترل کنند, می توانند با کنترل موس و صفحه کلید آن را انجام دهند.
کارفرمایان می توانند با استفاده از درایوهای USB, چاپگرها, دی وی دی / CD-ROM, مدیر وظیفه و Ctrl + Alt + Del کارکرد کامپیوتر یک کارمند را محدود کنند.
سیستم مورد نیاز
Operating System

Windows XP
Windows 2003
Windows Vista (32/64) bit
Windows 7 (32/64) bit
Windows 8 / 8.1 (32/64) bit
Windows 10 (32/64) bit

Description

Powerful Employee Monitoring Software. Increasing productivity in offices is not as much a task you may think. If you are a business leader, a teacher, a chairman of a company or project supervisor, you need strong employee monitoring software to keep an eye over the screen of your students, employees and team members.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری