HDL Works HDL Desing Entry EASE 8.4 R4 x64

HDL Works HDL Desing Entry EASE 8.4 R4 x64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی اچ دی ال
  • نسخه :Version 8.4 R4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : HDL Works
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در الکترونیک، زبان توصیف سخت افزار (HDL) یک زبان تخصصی کامپیوتری برای برنامه نویسی ساختار، طراحی و بهره برداری از مدارهای الکترونیکی و اغلب مدارهای منطقی دیجیتال است. نرم افزار EASE هر دو محیط گرافیکی و کد نویسی را برای کاربران فراهم نموده است تا از این طریق بتوانند به راحتی و در کمترین زمان مدار های الکترونیکی را طراحی کنند. این برنامه برای طراحی مدار ها از دو زبان Verilog و VHDL استفاده می نماید و این امکان را دارد که مدارها را هم به صورت گرافیکی و هم متنی ایجاد کنید چرا که در نهایت نرم افزار این دو را با هم میکس کرده و مدار مورد نظر را ایجاد کرده و یا کد های آن را به دو زبان Verilog و VHDL برای کاربر نمایش می دهد. این برنامه از استاندارد های مختلف زبان های VHDL و Verilog شامل IEEE-1076 87 ،93 ،2008 و IEEE-1364 95، 2001 پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EASE:
- محیط طراحی گرافیکی و ویرایش زبان HDL قوی
- تولید خودکار کد های Verilog و VHDL
- پشتیبانی از استاندارد های Verilog و VHDL
- مجازی سازی قطعات برای کاهش پیچیدگی و افزایش انعطاف پذیری نمودار
- امکان وارد کردن کد های Verilog و VHDL و یا طرح گرافیکی مدار ها به برنامه
- سیستم خطایابی و گزارش خطای قوی
- پلتفرم مستقل از پایگاه داده
- و ...

Description

EASE offers the best of both worlds with your choice of graphical or text based HDL entry. You don't need to be a master of either Verilog or VHDL. When you're creating a new design, just enter your design using your mix of graphics and text. EASE automatically generates optimized HDL code for you in the selected language - VHDL or Verilog. Industry standard version control environments deal with design and configuration management enabling multiple users to work simultaneously on one EASE project.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری