MotionStudios Vasco da Gama 10 HD Professional 10.12

MotionStudios Vasco da Gama 10 HD Professional 10.12

  • کاربرد : نرم افزار پایگاه داده GPS و سفر مجازی به سرتاسر جهان
  • نسخه :Version 10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MotionStudios
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری جامع و پایگاه داده ای از نقشه ها، راه ها و اطلاعات GPS سرتاسر جهان شامل بیش از 238000 شهر و روستا است. این برنامه امکان مسیر یابی مستقیم و همچنین الصاق خودکار عکس به هر مکان را برای کاربر فراهم می کند. شما می توانید در حین سفر عکس های متحرک و ثابت، فیلم و انیمیشن تهیه کنید و سپس با استفاده از این برنامه تمامی آن ها را برای ساخت مستند و البوم تصویری از تجربیات سفرتان به کار گیرید. علاوه بر این می توانید قبل از سفر اطلاعات کامل و همچنین تصاویر و موقعیت های مقصد را مشاهده کنید و با انتخاب مبدا تا مقصد و همچنین وسائل نقلیه مورد نظر از طریق این برنامه به سفری مجازی بروید، از زوایای مختلف مکان ها را تماشا کنید، اطلاعات کلیه شهر ها و مسیر های عبوری را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و دارای انیمیشن ها و تصاویری پویا با امکانات فراوان است که از این طریق کار با آن را بسیار لذت بخش و آسان می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Vasco da Gama:
- شامل بانک اطلاعاتی GPS بیش از 238000 شهر و روستا
- امکان مشاهده نقشه ها به صورت سه بعدی و مسطح
- امکان زوم دوربین بر روی مکان های انتخابی
- ذخیره نقشه ها، تنظیمات و جستجو های کاربر
- رابط کاربری شامل انیمیشن ها، تصاویر و متون پویا
- قابلیت انتخاب وسایل نقلیه مورد نظر برای سفر
- امکان وارد کردن و استخراج فایل های ویدئویی با کیفیت HD
- قابلیت نمایش نقشه ها از زوایای مختلف
- و ...

Description

Vasco da Gama 10s HD Professional version offers a comprehensive package that is bound to convince users with its GPS database featuring approx. 238,000 cities and villages. Optimum user friendliness and technical convenience are guaranteed through the capability to import GPS tracking routes directly. The same applies to GPS data from images, which can be assigned to the corresponding locations automatically.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری