PDFZilla 3.6.5

PDFZilla 3.6.5

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فایل PDF به فرمت های دیگر
  • نسخه :Version 3.6.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Reezaa Media
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر شما قصد تبدیل فرمت PDf به فرمت HTML را داشته باشید باید یک نرم افزار مخصوص اینکار نصب کنید و اگر هم بخواهید فرمت PDf را به word تبدیل کنید، به نرم افزاری جداگانه برای اینکار نیازمندید. نرم افزارهای قدرتمندی به بازار عرضه شده اند که می توانید PDF ها را به فرمت های گوناگون تبدیل و ذخیره نمایید. اینکار شما را از نصب چندین نرم افزار برای تبدیل فایل های PDF بی نیاز می کند. اگر به دنبال نرم افزاری کامل هستید تا تمام مبدل ها را یک جا داشته باشد نرم افزار PDFZilla انتخاب خوبی برای شما می باشد.
نرم افزار PDFZilla برنامه دسکتاپ جهت تبدیل فایل های PDF به هر نوع فرمتی مانند اسناد مایکروسافت ورد، فرمت های متنی همچون RTF و TXT، تصاویر، فایل های HTML، فایل های فلش SWF و... را با نهایت دقت و کیفیت می باشد. این برنامه از فرمت های DOC ،RTF ،TXT ،BMP ،JPG ،GIF ،PNG ،TIF HTML ،SWF و... به طور کامل پشتیبانی می کند و قادر به ذخیره فایل های PDF در این فرمت ها می باشد. همچنین نرم افزار این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا این توانایی را داشته باشند که هر محدوده ای که در نظر دارند برای تبدیل اختیار کنند، به طور مثال صفحات 5 تا 10 یک فایل PDF فقط تبدیل شود. استفاده از نرم افزار هم بسیار ساده می باشد و هر کاربری قادر به کار با آن است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDFZilla:
- تبدیل pdf به Word
- تبدیل PDF به Word با تمام داده ها از قبیل نوشته ها و گرافیک های موجود
- تبدیل PDF به RTF
- تبدیل PDF به فایل های متنی
- قابلیت ویرایش متن توسط Notepad
- تبدیل PDF به فایل TXT
- قابلیت ویرایش متن و گرافیک با Windows Wordpad
- قابلیت تبدیل PDF به فرمت های BMP ،JPG ،GIF یا TIF
- تبدیل PDF به تصاویر
- تبدیل PDF به فایل های HTML با شاخص گذاری صفحات به صورت خودکار
- تبدیل PDF به فایل های متحرک SWF با قابلیت انتشار بروی وب سایت
- قابلیت تبدیل تمام صفحات یا محدوده ای مشخص از صفحات یک فایل PDF
- استفاده آسان از نرم افزار
- و ...

Description

PDFZilla is a desktop application that quickly and accurately converts PDF files into editable MS Word Documents, Rich Text Documents, Plain Text Files, Images, HTML Files, and Shockwave Flash SWF Files.
Convert PDF to Word with all text and Graphical data.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری