Primo Ramdisk Ultimate Edition 5.7.0

Primo Ramdisk Ultimate Edition 5.7.0

  • کاربرد : نرم افزار استفاده از رم به عنوان هارد
  • نسخه :Version 5.7.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Romex Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

همانطور که می دانید حافظه ی رم به عنوان حافظه ی اصلی کامپیوتر شناخته می شود. آنجایی که سرعت CPUها بسیار زیاد است و سرعت دیسکهای سخت نسبت به آنها پایین می‌باشد، RAM با قرارگیری بین این دو یک تعادل سرعت ایجاد نماید.Primo Ramdisk نرم افزاری حرفه ای جهت استفاده ی بهینه از رم است. نرم افزار با اختصاص دادن بخشی از حافظه موقت (RAM) برای ذخیره سازی فایل ها، که به صورت بلااستفاده مانده است امکان دسترسی به فایل ها در سریعترین زمان ممکن را می دهد.کاربران می توانند با ذخیره سازی فایل های مخصوص خود در بخشی از حافظه ی رم،سرعت دستیابی و امنیت این فایل ها را افزایش دهند.این نرم افزار برای سیستم هایی که از رم بالایی برخوردارند مناسب است.

Description

Primo Ramdisk is the second generation of VSuite Ramdisk product. It brings new features and improved performance, as well as a friendlier user interface. As VSuite Ramdisk did, Primo Ramdisk also provides a solution to speed up your computer by overcoming current hard disk bottleneck issue. It allows you to emulate hard disks using available physical memory. Because the access speed of physical memory is so much faster than most kinds of storage, this greatly speeds up your computer with reduced access time to files, which in turn, shows a huge improvement in overall performance.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری