Remote Desktop Manager Enterprise 13.0.5.0

Remote Desktop Manager Enterprise 13.0.5.0

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ
  • نسخه :Version 13.0.5.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Devolutions
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک برنامه قدرتمند و حرفه ای در زمینه مدیریت کامل بر روی ریموت دسکتاپ می باشد و شما می توانید با اتصال به این برنامه از تمامی قابلیت های آن بهره مند شوید. توسط این برنامه می توان هر کانکشنی را اضافه، ویرایش، حذف، مشترک، سازماندهی و به سرعت پیدا و با آن کار کرد. همچنین به راحتی می توان اندازه ریموت دسکتاپ خود را تغییر داد. Remote Desktop Manager تمامی قابلیت های حرفه ای ریموت دسکتاپ مانند Terminal Services، VNC، LogMeIn، Team Viewer، Ftp، SSH، Telnet، Dameware، X Window، VMware، Virtual PC، PC Anywhere، Hyper-V، Citrix، Radmin، Microsoft Remote Assistance، Sun Virtual Box را در اختیار شما می گذارد. یکی از قابلیت هایی که نسخه های مختلف ویندوز دارد دارا بودن ریموت دسکتاپ می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا با داشتن یک آی پی و یوزر و پسورد به کامپیوتر مورد نظر در هر کجای دنیا متصل شوند و کارهای مختلفی مانند نصب و حذف برنامه، دانلود از طریق اینترنت، آپلود فایل و هر تغییرات دیگری که در سیستم خود انجام می دهید را در آن سیستم انجام دهید. اما این قابلیت پیش فرض ویندوز دارای محدودیت هایی نیز است.

Description

Remote Desktop Manager is a small apgfplication used to manage all your remote connections and virtual machines. Add, edit, delete, shared, organize and find your remote connection quickly. Compatible with Microsoft Remote Desktop, Termfinal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری