Tipard 4K UHD Converter 9.2.16

Tipard 4K UHD Converter 9.2.16

  • کاربرد : نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی با کیفیت بالای 4K
  • نسخه :Version 9.2.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Tipard
  • سال تولید : 2017

توضیحات

توانایی تبدیل فرمت فایل های ویدیویی با کیفیت تصویر 4K مانند XAVC، MXF AVCHD، MP4، H.264، MTS / M2TS، MOV، WMV، MKV، AVI به سایر فرمت های ویدیویی دلخواه را دارد. این تبدیل کننده 4K همچنین می تواند ویدئوهای با کیفیت 4K شما را به فیلم هایی با کیفیت 1080P برای نمایش در دستگاه هایی full HD و سایر دستگاه های قابل حمل مانند iPhone، iPad و گوشی های هوشمند یا تبلت ها تبدیل کند.
این مبدل ویدئویی از فیلم های با کیفیت 4K دانلود شده از یوتیوب، Netflix یا فیلم های ضبط شده با دوربین های با کیفیت تصویر 4K مانند Sony, Canon, Panasonic و ... پشتیبانی کرده و می تواند آن ها را در FCP, iMovie, Avid Media Composer, Adobe Premiere Pro, Sony Vegas و سایر نرم افزار های ویرایش فیلم دیگر وارد کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 4K UHD Converter:
- تبدیل ویدئو های با کیفیت 4K به سایر فرمت های ویدئویی دلخواه با کیفیت 4K/1080P
- تبدیل فیلم ها با فرمت های مختلف به ویدئو های تمام HD با کیفیت 4K جهت پخش در نمایشگر های تلویزیونی 4K
- امکان تبدیل فرمت و ویرایش فیلم های با کیفیت 4K در Sony Vegas, Adobe Premiere, Avid Media Composer و ...- نمایش فیلم های با کیفیت 4K در iPhone 6s/6s plus, iPad Pro/Air 2/Air/mini 4 Samsung Galaxy و ...
- دارای امکانات ویرایشی متنوعی مانند: برش بخشی از فیلم، افزودن جلوه های ویژه، تنظیم میزان روشنایی و کنتراست، افزودن واترمارک، تنظیم میزان صدا و ...
- امکان تبدیل و ویرایش فیلم های سه بعدی
- دارای رابط کاربری آسان و سرعت فوق العاده سریع
- امکان مشاهده پیش نمایش فیلم ها در حین ویرایش
- و ...

Description

4K UHD Converter has the capability to convert any 4K video format like XAVC, MXF, AVCHD, MP4, H.264, MTS/M2TS, MOV, WMV, MKV, AVI to your needed video format. This 4K Converter can convert 4K to 1080P video for you to enjoy on full HD devices.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری