Weather Watcher Live 7.2.109

Weather Watcher Live 7.2.109

  • کاربرد : نرم افزار نمایش وضعیت آب و هوا
  • نسخه :Version 7.2.109
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Singer's Creations
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای نمایش وضعیت آب و هوا در مناطق مختلف کره ی زمین است. این نرم افزار با اتصال به نزدیکترین ایستگاه هواشناسی، از طریق اینترنت، آخرین شرایط هواشناسی منطقه ای که در آن زندگی می کنید را نشان می دهد، اطلاعات مربوط به پیش بینی وضعیت آب و هوا را نمایش داده و وقوع جریان های آب و هوایی شدید را با کمک نقشه ها اطلاع می دهد. با توجه به اینکه نرم افزار اطلاعات خود را از پایگاه های هواشناسی دریافت می کند، اطلاعات صحیح و دقیقی را به صورت بلادرنگ به کاربر انتقال می دهد. از میان مهمترین ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی همچون پیش بینی آب و هوا در ساعات و روزهای آینده، سرعت و جهت باد، وضعیت بارندگی ها، نمایش کمترین و بیشترین دما، نمایش دما به فارانهایت و سانتیگراد، دسترسی سریع به اطلاعات هواشناسی از طریق System Try ویندوز، اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Weather Watcher Live:
- دسترسی سریع به اطلاعات هواشناسی از طریق System Try در دسکتاپ
- نمایش دمای هوا به صورت دقیق و صحیح
- پیش بینی آب و هوا
- اتصال خودکار به نزدیکترین ایستگاه هواشناسی منطقه با امکان تغییر ایستگاه هواشناسی
- هشدار درباره پدیده های هواشناسی خطرناک نظیر طوفان، سیل، بادهای شدید و ...
- نمایش دما به فارانهایت و سانتیگراد
- نمایش کمترین و بیشترین دما در روز
- سرعت و جهت باد
- و ...

Description

The new version of Weather Watcher Live - a unique design, which is a portable Windows-meteorological station, operating in real time. The program performs the basic meteofunktsii, such as the weather forecast for the nearest hour, week, month. There is also a siren to warn you about coming weather changes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری