WinCatalog 2017 17.31.11.18

WinCatalog 2017 17.31.11.18

  • کاربرد : نرم افزار تهیه لیست از محتویات سی دی ها و دی وی دی ها و جستجو در آن ها
  • نسخه :Version 2017 17.31.11.18
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WinCatalog
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که مجموعه ی بزرگی از سی دی ها و دی وی دی ها دارید و برای جستجوی آیتم خاصی، مدت زیادی از وقت خود را صرف می کنید می توانید با استفاده از نرم افزار WinCatalog مشکل خود را حل کنید.
نرم افزار WinCatalog دیسک ها و پوشه ها را برای پیدا کردن فایل ها و اطلاعات، فهرست می کند. WinCatalog لیستی از فایل های شما در فولدرهای هارد، دیسک ها، فلش ها و منابع خارجی درست می کند و شما دیگر نیازی ندارید برای دسترسی به یک فایل، تمامی سی دی های خود را جستجو کنید، فقط کافیست این نرم افزار را باز کنید و اسم فایل خود را جستجو کنید و ببینید که آن فایل در کدام فولدر و یا سی دی قرار دارد. سپس با قرار دادن آن سی دی در دستگاه خود از آن فایل استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار ذخیره نامحدود اطلاعات است و شما لازم نیست که نگران حجم دیتابیس خود باشید. همچنین این نرم افزار قادر است تا یک تصویر کوچک (Thumbnail) از فایل های تصویری شما در خود ذخیره کند تا شما از یافتن آن فایل اطمینان حاصل نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinCatalog:
- ذخیره نامحدود اطلاعات در دیتابیس های SQL
- ذخیره تصاویر بند انگشتی Thumbnail از فایل های تصویری
- پشتیبانی کامل از Unicode و UTF-8 برای زبان هایی مانند زبان فارسی
- دارای امکان ذخیره سازی نام جایی که فایل در آنجاست توسط خود شما
- و ...

Description

WinCatalog 2017 - is versatile cataloguer software for disks, files, folders and any non-file objects. It is not always easy to track where some files are located in your computer especially if you have a large collection of CDs and DVDs. If you are one of those users, then it definitely pays off to have the right tool for working with such a task. WinCatalog is software utility designed to help you find documents and data from your computer by building an index that offers you instant access to them. This program can be mastered even by less experienced users because it sports a straightforward interface.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری