Wing FTP Server Corporate 4.9.3

Wing FTP Server Corporate 4.9.3

  • کاربرد : نرم افزار راه اندازی اف تی پی سرور
  • نسخه :Version 4.9.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Wing FTP Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Wing FTP Server ابزاری قدرتمند جهت فراهم آوردن مروری کامل از FTP سرور خود و ارائه لیست کاربران می باشد. Wing FTP Server فقط یک سرور اف تی پی نیست، این یک سرور فایل چند پروتکل (FTP ، HTTP ، FTPS ، صفحه ی ، SFTP) است. این برنامه یک سرور فلتفرم سرور اف تی پی حرفه ای با قابلیت های سرعت، قابلیت اطمینان و کاربری آسان و سفارشی می باشد. سرور به شما اجازه مشاهده سرور اف تی پی را تا زمین واقعی و مشاهده هر کاربر متصل به سرور و جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد آنها را می دهد. این نرم افزار اطلاع رسانی ایمیل و مدیریت رویداد را ارائه می دهد. به وسیله این برنامه می توانید در یک لحظه به سرورهای مختلف اتصال پیدا کنید و از قابلیت هایی که در اختیارتان قرار می دهد استفاده نمایید. به طور مثال می توانید تمامی اطلاعات مربوط به هر سرور FTP را به طور جداگانه استخراج کنید. همچنین می توانید با تنظیم کردن بخش email notification تمامی گزارش های مربوط به وقایع اتفاق افتاده نظیر آپلود و دانلود کردن فایل ها را به طور خودکار در ایمیلتان دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wing FTP Server:
- اجرا کردن سرور بر روی ویندوز، لینوکس، مکینتاش، freeBSD و سولاریس
- پشتیبانی از چند پروتکل FTP ،FTPS ،HTTP و SSH
- مبتنی بر وب مدیریت
- قابلیت اجازه دسترسی به فایل خود را از هر زمان و هر کجا
- ابزاری قدرتمند برای مدیریت مانند یونیکس شل
- وظیفه زمانبند
- مدیر برنامه ریزی رویداد
- ذخیره سازی بانک اطلاعاتی
- رابط کاربردی برنامه نویسی
- به اشتراک گذاشتن فایل ها و پوشه ها
- زمان واقعی اطلاعات
- استفاده از لوگوی دلخواه برای پنجره ورود به سایت
- پشتیبانی از زبان های انگلیسی، ژاپنی، چینی
- و ...

Description

Wing FTP Server is a highly functional, easy-to-use and secure FTP Server solution that can be used in Windows, Linux, Mac OSX and Solaris. It supports multiple file transfer protocols, including FTP, HTTP, FTPS, HTTPS and SFTP, giving your end-users flexibility in how they connect to the server. And it provides administrators with a web based interface to administrate the server from anywhere. You can also monitor server performance and online sessions and even receive email notifications about various events taking place on the server.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری