Advanced CSV Converter 6.57

Advanced CSV Converter 6.57

  • کاربرد : نرم افزار مبدل فایل های CSV
  • نسخه :Version 6.57
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : HiBase
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار قوی برای تبدیل قالب های csv به فایل های TXT، HTML، PRG، XML، SQL، RTF، DBF، Excel(XLS,XLSX) می باشد. این برنامه برای انجام عملیات تبدیل، یک راهنمای گام به گام ارائه می دهد که شما را در طی مراحل تبدیل، مرحله به مرحله دنبال می کند. با استفاده از این آموزش گام به گام شما ابتدا یک فایل ورودی را انتخاب کرده و سپس پوشه و فرمت موردنظر را انتخاب می نمایید. در صورت لزوم شما می توانید فیلتر های تبدیل را نیز برای آن تنظیم کنید. به عنوان مثال می توانید ستون هایی را که می خواهید از روند عملیات حذف شوند انتخاب نمایید. در ابتدای شروع عملیات تبدیل، برنامه، داده ها را از فایل csv استخراج کرده و در یک لیست از فیلد های داده که با فرمت های مشخص ذخیره شده اند وارد می کند. عمل تبدیل توسط الگوریتم های مناسب ارائه شده، بسیار دقیق و سریع انجام می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced CSV Converter:
- تبدیل قالب csv به 10 نوع فرمت مختلف ( DBF (dBase III/IV, Visual Foxpro), Excel files:XLS,XLSX, SQL, TXT, Fixed Width Text, HTML, PRG, XML, RTF)
- انعطاف پذیری بیشتر در تعریف پارامتر های فایل خروجی بوسیله اعمال فیلتر های تبدیل و اجرای پرس و جو (query)
- امکان تبدیل دسته ای و یکباره فایل های csv داخل یک پوشه
- تبدیل فایل های csv تنها در 3مرحله: مرحله اول انتخاب فایل ورودی، مرحله دوم انتخاب نوع فرمت خروجی و پوشه مقصد، مرحله سوم تنظیم ویژگی های خروجی مثل فیلتر، نوع جدا کننده و ...
- عدم نیاز به هیچگونه درایور خارجی مثل ODBC یا BDE
- دارای توانایی های بالا در تبدیل فرمت چندگانه نسبت به سایر نرم افزار های دیگر
- دارای رابط کاربری مناسب
- امکان استفاده از خط فرمان برای کاربران پیشرفته تر
- و ...

Description

Total CSV Converter is a reliable tool for converting CSV and TSV files to DOC, PDF, HTML, TXT, XLS, DBF, XML, JSON and a variety of OpenOffice formats. The program was designed to be convenient and user-friendly. Loaded with helpful customization options, the Total CSV COnverter doesn't just convert your files to a different format, it lets you make improvements along the way.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • fdfsrt
    (10:49)   1400/2/24
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    20 رائع جدا شكر

بارگزاری