CAMWorks 2018 SP0

CAMWorks 2018 SP0

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نامه نویسی و کنترل خودکار دستگاه‌های ماشین‌کاری CNC
  • نسخه :Version 11.0.0.266
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CAMWorks
  • سال تولید : 2017

توضیحات

کمپانی Geometric، رهبر جهانی تولید کننده نرم‌افزارهای ماشین‌کاری پیشرفته، نسخه جدید نرم‌افزار مشهور و قدرتمند خود را منتشر کرد. این مجموعه آخرین نسخه‌ از برنامه های ماشین‌کاری 3D دستگاه‌های CNC می‌باشد که کلیه امکانات مورد نیاز در آن تعبیه شده است. نرم‌افزار CAMWorks به افزایش بهره‌وری دستگاه‌های ماشین‌کاری کمک خواهد کرد؛ این‌کار به کمک حرکت یکپارچه دستگاه انجام می‌شود. با استفاده از این فناوری می‌توانید در هزینه و وقت صرفه‌جویی کنید چون نیازی به اعمال تنظیمات دستی بر روی دستگاه‌ها پس از طراحی نیست.

پس از ایجاد طرح مورد نظر در محیط طراحی نرم‌افزار این نرم‌افزار به صورت خودکار دستگاه را هدایت و کنترل می‌کند تا فرآیند ماشین‌کاری بدون نقص انجام شود. نرم‌افزار CAMWorks باعث افزایش توانایی اپراتورهای دستگاه‌های CNC و همچنین کوتاه شدن زمان لازم برای فرآیند ماشین‌کاری می‌شود. با این نرم‌افزار بیشتر کارها به‌صورت خودکار انجام می‌شود و برنامه‌نویسی نیز به حداقل می‌رسد.

ویژگی‌های نرم‌افزار CAMWorks:

- ماشین‌کاری یکپارچه

- کاهش برنامه‌نویسی دستگاه‌های CNC

- از بین بردن انتقال فایل وقت گیر با استفاده از فرمت های استاندارد فایل مانند IGES و STEP

- سازگاری کامل با نرم‌افزار Solid Edge

- این نسخه فقط بر روی ویندوزهای 64بیتی نصب می‌شود

- قابل نصب بر روی ویندوزهای 7 و 8 و 10

Description

CAMWorks, a parametric, solids-based CNC programming software system, brings in a revolutionary way to help machinists around the world program smarter and machine faster. CAMWorks significantly reduces programming time and removes the drudgery from CNC programming by using patented Feature Recognition technology in conjunction with full toolpath to solid-model associativity and knowledge-based machining.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری