FastStone Capture 8.7

FastStone Capture 8.7

  • کاربرد : نرم افزار عکس برداری سریع و آسان از دسکتاپ
  • نسخه :Version 8.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : FastStone Soft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری کوچک و سریع است که به کاربران امکانات تهیه Screen shot های دلخواه از پنجره ها و محیط های مختلف ویندوز را به صورت حرفه ای می دهد. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند. در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FastStone Capture:
- تهیه عکس از هر صفحه و نرم افزاری
- توانایی تهیه عکس های طولی از صفحات وب
- عکسبرداری به کمک کلید های میانبر در کمترین زمان ممکن
- ذخیره سازی تصاویر در فرمت های مختلفی نظیر BMP, JPEG, PNG, GIF, TIFF, TGA و PDF
- توانایی ارسال تصاویر به Email
- ویرایش تصاویر
- دارای ابزار خط کش برای اندازه گیری و عکس برداری دقیق
- توانائی ارسال تصاویر به Web (FTP) server
- ارسال Captured images به اسناد PowerPoint و آفیس
- و ...

Description

FastStone Capture is a powerful, lightweight, yet full-featured screen capture tool and screen video recorder. It allows you to easily capture and annotate anything on the screen including windows, objects, menus, full screen, rectangular / freehand / fixed regions as well as scrolling windows / web pages. It also allows you to record all screen activities including onscreen changes, speech from microphone, mouse movements and clicks into highly compressed video files.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری