Lucion FileConvert Professional Plus 10.1.0.22

Lucion FileConvert Professional Plus 10.1.0.22

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل اسناد آفیس، فکس ها و اسکن ها به فایل پی دی اف
  • نسخه :Version 10.1.0.22
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Lucion Technologies
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار FileConvert که محصولی از شرکت Lucion Technologies است، به عنوان یک ابزار مبدل پی دی اف دسته ای، شناخته شده است. می توانید از این نرم افزار برای تبدیل هر فایلی مانند اسکن ها، فکس ها و اسناد ورد به فایل پی دی اف استفاده کنید. FileConvert نرم افزار مبدل فایلی است که برای ایجاد فایل های PDF قابل جستجو از تصاویر اسکن شده، طراحی شده است. همچنین این نرم افزار قابلیت ایجاد فایل های TIFF را نیز دارد. علاوه بر این، نرم افزار FileConvert قابلیت تشخیص متن (OCR)، تفکیک سند، و مسیریابی خودکار فایل را دارد. از دیگر ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت embed نمودن فونت ها اشاره کرد و نیز می توان فایل های پی دی اف ساخته شده را ه صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FileConvert:
- تبدیل فایل های تصویری به PDF قابل جستجو
- تبدیل فایل های موجود
- تبدیل خروجی یک اسکنر شبکه یا فکس
- OCR مجتمع
- جداسازی اتوماتیک
- نامگذاری هوشمند و مسیریابی
- زمانبندی انعطاف پذیر
- گزارش وضعیت دقیق
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

FileConvert turns documents into searchable PDF files ... in bulk. Whether your files are coming from a network scanner or sitting in existing folders, FileConvert automates the workflow of turning scans and images into searchable PDFs so you can find documents when you need them. Get started today with your free trial and accomplish more. Discover the OCR work horse that will make you the office hero. FileConvert: just set it and forget it.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری