Mindjet MindManager 2018 18.1.154 x86

Mindjet MindManager 2018 18.1.154 x86

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت ذهن و ایده
  • نسخه :Version 18.1.154 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : MindManager
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری جهت انتقال ایده های طوفان ذهنی، تفکرات استراتژیک و اطلاعات تجاری به طرح اولیه برای اجرایی شدن است. این نرم افزار برای دانشجویان مدیریت و اقتصاد و سایر رشته هایی که با پروژه های کاری و عملیاتی سر و کار دارند مناسب است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات را وارد، مدیریت و سازماندهی کرده و بین آنها ارتباط برقرار کنید. می توانید برای اجرای پروژه مورد نظر خود اطلاعات آن را به نرم افزار وارد کرده و پروژه را قبل از اجرا به صورت مصور تحت نرم افزار ببینید. در واقع با کمک این نرم افزار می توانید ذهن خود را بهتر مدیریت کنید و در اجرای کارها، جزئیات را در نرم افزار وارد کرده و بهتر اجرا کنید.
این نرم افزار تیم را قادر می سازد کار ها را سریع تر و دقیق تر و با هماهنگی بیشتر سازماندهی کنند. همچنین ابزار های ساده ای را برای همکاری، توزیع و مدیریت برای کسب و کار حرفه ای در اختیار ما قرار می دهد. از دیگر مزایای آن ساده کردن فرایند های کسب و کار، افزایش سرعت تصمیم گیری و سرعت تحویل بالا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mindjet MindManager:
- پوشش، سازماندهی و کار با ایده ها واطلاعات با فرمت های تصویری متفاوت شامل نمایش تصویری اطلاعات، تشریحات، نمودارهای گانت، جداول سازمانی و نمودارهای درخت
- مدیریت کار و پروژه
- پیگیری مراحل اجرای پروژه
- نمایش تصویری اطلاعات
- امکان دسترسی و تبادل اطلاعات با فایل های Microsoft Office مانند Word و Ms project
- نمایش پویای Outlook و Excel
- استخراج محتوا به صورت PDF یا HTML یا تصویر
- اضافه کردن تصاویر، الصاقات، لینک ها و ... برای مدیریت و اولویت بندی بهتر کارها
- ایجاد Microsoft Outlook dashboards برای نمایش و به روز رسانی خود کار محتویات ایمیل، وظایف، محتویات، یادداشت ها و قرار ملاقات ها و دسترسی آسان به فولدرها و فایل های شبکه
- هدایت و کنترل آسان جزئیات نمایش داده شده همراه با ویژگی های قدرتمند مانند تمرکز بر موضوع، نمایش یا عدم نمایش شاخه، Collaps map، فیلترهای سریع و فیلترهای پیشرفته
- و ...

Description

MindManager makes it easier to think, plan, and communicate. Information is invaluable. But it's also overwhelming. MindManager puts you in command of the information surrounding your work, business and world - instead of controlled, confused or overwhelmed by it.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری