MuvUnder Cover 1.9.0.0

MuvUnder Cover 1.9.0.0

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار اضافه کردن کاور آرت به فایل های موسیقی
  • نسخه :Version 1.9.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MuvEnum
  • سال تولید : 2017

توضیحات

کاور آرت (Cover Art) به عکس ساخته شده‌ای که معمولاً پشت یا روی جلد دیسک‌های موسیقی گذاشته می شوند گفته می شود و معمولاً عکسی مختص یک آلبوم هستند که با نرم‌افزارهای مختلفی برای جذاب تر شدن ویرایش شده اند و هنگام پخش موسیقی توسط پلیر های مختلف قابل نمایش باشد. حال ممکن است کاور آرت ها به دلایل مختلفی چون دانلود موسیقی یا جابجایی و انتقال فایل های موسیقی بین کامپیوتر ها و پلیر های مختلف از بین بروند. MuvUnder Cover نرم افزاریست که با کمک آن می توانید کاور های از دست رفته را از اینترنت و سایت های مختلفی چون آمازون جستجو و اضافه کنید. این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزار های مشابه از اکثر فرمت ها پشتیبانی می کند. کاور های اضافه شده در پلیر های مختلفی چون ویندوز مدیا پلیر و انواع گوشی های آیفون، آیپد و سایر برنامه هایی که از کاور آرت پشتیبانی می کنند قابل نمایش است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MuvUnder Cover:
- جستجوی کاور آرت های از دست رفته مربوط به آلبوم های موسیقی
- پشتیبانی از فرمت های AAC, AIF, AIFF, APE, ASF, FLAC, M4A, M4B, M4P, M4V, MP3, MP4, MPC, MPP, MP+, OGA, OGG, OGV, WMA, WMV, WV
- امکان کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) مستقیم تصاویر جایگزین از کامپیوتر یا اینترنت بر روی آلبوم های موسیقی
- انتخاب سریع فایل موسیقی مورد نظر از داخل کامپیوتر یا شبکه
- انتخاب تصاویر از منابع مختلفی در اینترنت چون Amazon ،Discogs ،Google
- مشاهده تصاویر اضافه شده در پلیر های مختلفی که از کاور آرت پشتیبانی می کنند
- و ...

Description

MuvUnder Cover is essential for finding album artwork covers for your digital music so you can take full advantage of your portable player and Cover Flow!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری