Siemens Solid Edge ST9 MP12 Update

Siemens Solid Edge ST9 MP12 Update

  • کاربرد : نرم افزار پیشرفته طراحی سه بعدی، شبیه سازی و تولید قطعات
  • نسخه :Version 6.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Siemens PLM Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

محصول شرکت قدرتمند Siemens بدون شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی و شبیه سازی است. این نرم افزار پیشرفته امکانات بی‌نظیری در زمینه طراحی‌های صنعتی و شبیه سازی قطعات پیش از تولید در اختیار مهندسین قرار می‌دهد. این نرم افزار به مهندسین الکترونیک، مکانیک، فرآیند و تولید و متالورژی کمک می‌کند تا بتوانند ایده‌های مهندسی خود را به طور حرفه‌ای پیاده سازی کنند و همزمان شرایط واقعی کاری قطعات را شبیه سازی کرده و اطلاعات بسیار جامعی بدست آورند. این نرم افزار از چند فاز اصلی متشکل از Design و Simulation و Manufacturing تشکیل شده است که در هر مرحله مهندسین را راهبری می‌کند.

در فاز Design ابتدا نقشه قطعات به صورت دو بعدی کشیده می‌شود و تا جای ممکن اصلاحات مورد نظر صورت می‌گیرد، در مرحله بعد نقشه‌های دو بعدی به صورت کاملاً هوشمند به مدل‌های سه بعدی تبدیل گردیده و دست مهندس در انجام هرگونه تغییرات ابعادی و ساختاری باز می‌شود؛ بعد از نهایی سازی مدل‌های سه بعدی فاز طراحی تمام گردیده و کاربران می‌توانند خروجی‌های خود را به صورت کاملاً دقیق از برنامه استخراج کنند.

در فاز Simulation نقشه‌های سه بعدی آماده شده تحت شرایط واقعی مورد آنالیز و شبیه سازی قرار می‌گیرند، آنالیزهای حرارتی و شبیه سازی‌های تنشی فقط بخش کوچکی از توانایی‌های نرم افزار در انجام تست‌های شبیه سازی است. در این مرحله مهندسین می‌توانند شرایط قطعه کار خود را در محیط‌های کاملاً صنعتی و واقعی به صورت Real-time مشاهده نمایند و در صورت نیاز می‌توانند اصلاحات مورد نظر خود را اعمال کنند.

در فاز Manufacturing نرم افزار امکان تولید قطعات را فرآهم می‌کند و به مهندسین کمک می‌کند تا بتوانند فرآیندهای تولید را نیز مورد بررسی قرار دهند، فرآیندهایی نظیر تولید ورق‌های فلزی و شکل‌دهی مانند نورد و پرس از جمله این فرآیندها هستند. این نرم افزار همچنین امکان تعریف فرآیندهای ظریف‌تری را نیز دارد، مانند فرآیندهای رایجی در که صنایع الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Solid Edge:
- طراحی و مدل‌سازی پیشرفته سه بعدی قطعات
- شبیه سازی و انجام انواع آنالیزهای مهندسی
- شبیه سازی فرآیندهای تولید قطعات
- خروجی‌های دقیق مدل‌های سه بعدی
- دریافت ریز گزارشات آنالیزها
- بهره‌گیری از موتور شبیه سازی قدرتمند Femap
- سازگار و هماهنگی بالا با سایر نرم افزارهای Siemens نظیر NX

Description

Siemens PLM Software has released an update (MP12) to Solid Edge ST9, is a CAD system that addresses all aspects of the product development process - 3D design, simulation, manufacturing, data management and more. Solid Edge helps companies uniquely design better.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری