SoftColor Automata Server 10.8.6

SoftColor Automata Server 10.8.6

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش عکس
  • نسخه :Version 10.8.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : softcolorsoftware
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار ویرایش عکس و اضافه کردن دنیایی از رنگ ها در تصویر و مدیریت رنگ تصویر. این نرم افزار در دسکتاپ اجرا شده و به طور خودکار تصاویر تان را که به آن داده اید تنظیم و سپس ذخیره می کند. در مرحله اول این نرم افزار تصویر تان را از نظر اشکالات رنگ و قرمزی بیش از حد و کنتراست تنظیم می نماید. تعادل رنگ سفید عکس نیز در مرحله بعد انجام میشود.
این نرم افزار به طور هوشمندانه می تواند از طریق آنلاین بر روی یک سیستم دیگر نصب شده و کار کند و همزمان چندین پردازش را بر عهده میگیرد.SoftColor Automata سافت کالر به طور اتوماتیک تمامی تنظیمات رنگ و سفیدی و قرمزی عکس را به نحو احسنت انجام داده و در مرحله آخر تصویر شما را از نسخه اورجینال هم بهتر خواهد کرد.

Description

SoftColor Server Automata is a server software for advanced color correction, image editing and color management workflow automation. Automata works independently on the background and can work with multiple simultaneously workflows. Server Automata can have unlimited number of different workflows and it has support for file logistics operations. It loads automatically new and changed image files from the input folder and after processing it saves images to the output folder.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری