SoftOrbits Remove Logo Now! 3.2

SoftOrbits Remove Logo Now! 3.2

  • کاربرد : نرم افزار حذف لوگو از روی فیلم
  • نسخه :Version 3.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SoftOrbits
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک برنامه منحصر به فرد است که شما به وسیله آن قادر خواهید بود تا به راحتی هر مارک یا لوگویی را از روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود پاک کنید!
Remove Logo Now به صورت کاملاً اتوماتیک طراحی شده است و احتیاجی نیست تا شما برای برداشتن یک آرم از ویدیو، به صورت دستی به تجزیه و تحلیل استریم های ویدیویی و یا static overlays بپردازید، زیرا این برنامه تمامی این کارها را خیلی سریع و به طور خودکار برای شما انجام خواهد داد. این برنامه از اغلب فرمت های محبوب مانند AVI, WMV و MP4, DVD, MP2, M1V, SWF, M2V, FLV, SVCD و ... پشتیبانی می کند. علاوه براین Remove Logo Now به شما این امکان را می دهد تا پس از حذف لوگو مورد نظر، bitrate و frame rate ویدیو خود و یا حتی فرمت آن را تغییر دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Remove Logo Now:
- حذف لوگو و watermarks از فایل ویدیویی
- کاربرد ساده و بدون نیاز به تجزیه و تحلیل استریم های ویدیویی
- پشتیبانی از فرمت های AVI, WMV و MP4, DVD, MP2, M1V, SWF, M2V, FLV, SVCD و ...
- امکان تغییر bitrate و frame rate ویدیو
- تبدیل فرمت ویدیو به فرمت های مختلف
- و ...

Description

Remove Watermarks from Videos. Remove Logo Now! is a Windows tool to clean up video clips from annoying watermarks, text overlays and channel logos. Remove Logo Now! will automatically process your videos to detect and remove many types of watermark.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری