XYLIO Future DJ Pro 1.5.2

XYLIO Future DJ Pro 1.5.2

  • کاربرد : نرم افزار دی جی و میکس موسیقی
  • نسخه :Version 1.5.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از برترین نرم افزارهای دی جی است که با مجهز شدن به آخرین ویژگی های دنیای امروز، هم پاسخگوی نیاز دی جی های حرفه ای و هم دی جی های تازه کار می باشد. این نرم افزار هم می تواند توسط کاربران معمولی که می خواهند در خانه خود ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند مورد استفاده قرار گیرد و هم برای دی جی های حرفه ای که در کلاب ها کار می کنند و نیز برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. این نرم افزار بسیار هوشمند و قدرتمند است و با ویژگی های پیشرفته ی خود، مانع از خلاقیت شما در ساخت آهنگ ها نخواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Future DJ Pro:
- توانایی ترکیب صدا ها و آهنگ های مختلف با یکدیگر
- سازگارسازی خودکار صدا توسط نرم افزار
- دارای ابزارهای مختلف ویرایش آهنگ
- توانایی قرار دادن افکت های صوتی مربوطه بر روی آهنگ
- قابلیت تنظیم آهنگ به کمک ابزارهای برنامه
- قابلیت کپی فایل ها بر روی Cd
- و ...

Description

FutureDecks DJ pro is our flagship product, packed with the latest professional DJ features that answer the needs of both professional and aspiring DJs. FutureDecks DJ pro can easily be used by all manner of DJs, from bedroom DJs who enjoy creating their own mashups and mixes in the comfort of their home, to DJs that perform in clubs and other live performance conditions. Thanks to an impressive number of advanced and flexible features, there is nothing limiting your creative flow, other than your own creativity.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری