YTD Video Downloader Pro 5.9.0.3

YTD Video Downloader Pro 5.9.0.3

  • کاربرد : نرم افزار دانلود ویدیو از یوتیوب
  • نسخه :Version 5.9.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GreenTree Applications
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری کارآمد به منظور دانلود ویدئوهای مختلف از سایت معتبر YouTube است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، این نرم افزار با اتصال سریع به سرور سایت Youtube ویدیوها را برای دانلود به شما خواهد داد و شما تنها با ۱ کلیک ساده می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید ، همچنین این نرم افزار از سایت های به اشتراک گذاری ویدیو دیگری همچون : Google Video ، Yahoo Video و… نیز پشتیبانی می کند.– دانلود ویدیوهای سایت های به اشتراک گذاری
– پشتیبانی از YouTube, Google Video, MySpaceTV
– دانلود سریع و بدون نقص ویدیوها
– امکان ادامه دادن به دانلود در صورت قطع شدن ارتباط و وصل مجدد
– تبدیل فایل های ویدیویی دانلود شده به انواع فرمت رایج ویدیویی
– قابلیت دانلود ویدیوهای HD 1080
– استفاده از موتور FFmpeg برای تبدیل ویدیوها
– استفاده بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی
– و …..

Description

YouTube Downloader allows you to download videos from YouTube, including HD and HQ videos, Facebook, Vevo, and dozens of other video sites and convert them to other video formats. The program is easy to use-just specify the URL for the video you want to download and click the Download button. The program also allows you to convert downloaded videos for iPod, iPhone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3, or play video that you have previously downloaded or converted.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری