4Videosoft iOS Transfer 8.2.58

4Videosoft iOS Transfer 8.2.58

  • کاربرد : نرم افزار انتقال فایل ها از دستگاه های iOS به کامپیوتر
  • نسخه :Version 8.2.58
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : 4Videosoft Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار حرفه ای انتقال فایل iOS برای دستگاه های اپل (از جمله گوشی های آیفون، آیپاد و آیپد) می باشد. نه تها کاربران با استفاده از این ابزار قدرتمند قادر خواهند بود تا به راحتی فایل ویدئو، موسیقی، آهنگ زنگ تماس، عکس و ... خود را بین دستگاه اپل خود (iPhone/iPad/iPod) و کامپیوتر جابجا کنند، بلکه می توانند به منتقل نمودن آن ها بین دیگر دستگاه های iOS نیز اقدام نمایند. یکی از قابلیت های این نرم افزار امکان بکاپ گیری از پیام های متنی (SMS ها) و همچنین لیست مخاطبین (از آیفون) بر روی کامپیوتر است. به عبارتی دیگر 4Videosoft iOS Transfer ابزاری مفید برای کاربران iOS محسوب می شود تا تنها با صرف اندکی زمان از اطلاعات مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه نموده و همچنین تنها با چند کلیک ساده با ابزاری مطمئن فایل های خود را جابجا کنند. این نرم افزار از تمام دستگاه های آی او اس از جمله iPhone 6/6 Plus, iPhone 5s/5c/5/4s, iPad Air/4/mini 2 و iPod Touc پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 4Videosoft iOS Transfer:
- جابجایی فایل های ویدئو، موسیقی،آهنگ زنگ تماس، عکس بین دستگاه آی او اس و کامپیوتر/آیتونز
- انتقال فایل ها بین دستگاه های iOS
- امکان انتقال فایل های به صورت گروهی
- تهیه نسخه پشتیبان از لیست مخاطبین و پیام های متنی موجود در دستگاه های اپل بر روی کامپیوتر
- پشتیبانی از iOS 8
- سازگار با انواع دستگاه های iPhone 6/6 Plus, iPhone 5s/5c/5/4s, iPad Air/4/mini 2 و iPod Touch
- سازگار با ویندوز 8
- محیط کاربری ساده با استفاده آسان و سریع
- و ...

Description

4Videosoft iOS Transfer is the professional iOS file transfer software to transfer iPhone files. You can not only transfer multiple file types including music, videos, photos, ringtones, etc. between iPhone/iPad/iPod and PC, but also transfer files among iOS devices, and even sync files to iTunes. It can backup SMS messages and Contacts to your PC for safety. Besides, 4Videosoft iOS Transfer can transfer files in batches, saving both your time and space.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری