Adguard 6.2.437.2171 Final

Adguard 6.2.437.2171 Final

  • کاربرد : نرم افزار مسدود کردن تبلیغات و تهدیدات اینترنتی
  • نسخه :Version 6.2.437.2171
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Insoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

می توان گفت نرم افزار Adguard یک فیلتر اینترنت برای محافظت از کاربران در مقابل وب سایت های نامطمئن و مسدود کردن تبلیغات اینترنتی (تا آخرین حد ممکن) می باشد. نصب و اجرای این برنامه در کنار آنتی ویروس سیستم، با مسدود کردن منابع مخرب، جعلی و فیشینگ به علاوه ی فراهم کردن ابزارهای نظارت والدین بر فعالیت های آنلاین کودکان، محافظت همه جانبه ای را از اطلاعات و کامپیوتر شما ارائه می دهد. Adguard با تمام مرورگرهای وب محبوب از جمله Google Chrome، Mozilla Firefox، Safari، Internet Explorer، Microsoft Edge و Opera سازگار بوده و به دلیل به هماهنگی و آپدیت روزرانه ی خودکار با منابع Google Safe Browsing, Web of Trust Lists (WOT) و دامین های Malware، می تواند به صورت کارآمد مانع آسیب رسانی/مزاحمت تهدیدات اینترنتی شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adguard:
- محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری، ویروس ها و ردیابی آنلاین
- حذف تبلیغات مزاحم هنگام کار با اینترنت
- ارائه ابزارهای نظارت بر فعالیت های اینترنتی کودکان
- فیلتر کردن وب سایت های نامناسب
- صرفه جویی در زمان / پول و ترافیک با مسدود کردن تبلیغات و در نتیجه افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب
- به روز رسانی منظم و سریع
- سازگاری با مرورگر های محبوب
- و ...

Description

Adguard is a unique program that has all the necessary features for the best web experience. First of all, it's an ad blocker. Adguard lets you fully enjoy the Internet without any distractions. Watch the videos you want to watch, not annoying pre-rolls, and browse websites for content not tons of banners. Adguard gives you freedom of choice and saves your nerves.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری