AnyMP4 iPhone Transfer Pro 8.2.70

AnyMP4 iPhone Transfer Pro 8.2.70

  • کاربرد : نرم افزار انتقال فایل بین دستگاه های آی او اس و کامپیوتر بدون نیاز به آیتونز
  • نسخه :Version 8.2.70
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AnyMP4 Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شرکت اپل محدودیت های زیادی را برای انتقال فایل بین دستگاه های iOS خود و کامپیوتر اعمال کرده است در این صورت برای انتقال فایل ها نیاز به نرم افزار آیتونز دارید که کار کردن با این نرم افزار نیز مستلزم داشتن اکانت apple id می باشد. اما امروزه نرم افزار هایی وجود دارند که این محدودیت ها را کنار زده تا شما بتوانید به راحتی و بدون دردسر فایل های خود را منتقل کنید. AnyMP4 iPhone Transfer Pro یکی از بهترین نرم افزار های انتقال فایل بین دستگاه های iOS می باشد که می تواند به آسانی تصاویر، فایل های موسیقی، فیلم ها، مخاطبین، پیام های متنی، پیام های صوتی و ... را از آیفون به کامپیوتر یا iTunes انتقال دهد. همچنین قادر به باز کردن فیلم ها، تصاویر، آهنگ ها و ... iDevice از طریق کامپیوتر می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AnyMP4 iPhone Transfer Pro:
- انتقال داد ها بین کامپیوتر و آیفون، آی پد، آی پاد
- انتقال داده ها بین دستگاه های آی او اس مختلف
- امکان انتقال انواع داد ها مانند، تصاویر، فیلم ها، ای بوک، پیام های متنی و صوتی، آهنگ، لیست مخاطبین و ...
- پشتیبانی از انواع گوشی های آیفون، آی پد، آی پاد
- بدون نیاز به آیتونز برای انتقال داده ها
- امکان ذخیره داده های آیفون در آیتونز
- و ...

Description

AnyMP4 iPhone Transfer Pro is the best iPhone Transfer software, which can easily transfer iPhone photos/pictures/music/videos/contacts/text messages/voicemails from iPhone to computer or iTunes. It's also able to import videos/pictures/songs and others from PC to iDevice. The program can transfer files among iOS devices as well.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری