CAMWorks 2017 SP3

CAMWorks 2017 SP3

  • کاربرد : نرم افزار افزودن قابلیت های CAM به Solidworks
  • نسخه :Version 2.0.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Irfree
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار کاربردی و هوشمند مبتنی بر CAM است که با اضافه شدن به نرم افزار قدرتمند Solidworks، تعدادی از بهترین تکنولوژی ها و ابزارهای اتوماسیون سازگار را با هدف افزایش بهره وری و به حداکثر رساندن کارایی ماشینکاری CNC، در یک محیط بصری به کاربرانش ارائه می دهد. از آن جایی که سالیدورکس (بر خلاف دیگر نرم افزارهای مشابه خود در زمینه CAD/CAM) محیطی را برای انجام کارهای CAM در اختیار کاربرانش قرار نمی دهد، نرم افزار های گوناگونی برای بر آوردن نیازهای کاربران در این خصوص ارائه شده اند. استفاده از CAMWorks به معنی توانایی در تخصیص اتوماتیک ابزارها برای عملیات ماشینکاری است که همه معیارهای انتخاب ابزار (TechDB ID, Tool Type و Holder Orientation) و پارامترهای ابزار اصلی را در نظر می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CAMWorks:
- یکپارچه سازی کامل با solidworks
- فراهم نمودن امکان انجام کارهای CAM در سالیدورکس
- قابلیت اختصاص دادن خودکار ابزار ها به عملیات ماشین کاری
- ارائه متد های قدرتمند انتخاب نواحی
- امکان الویت بندی ابزارها در Tool Crib برای Turn و Mill-Turn
- ارائه گزینه حالت Rotary Axis Mode در TechDB برای Mill operations
- و ...

Description

CAMWorks, a parametric, solids-based CNC programming software system, brings in a revolutionary way to help machinists around the world program smarter and machine faster. CAMWorks significantly reduces programming time and removes the drudgery from CNC programming by using patented Feature Recognition technology in conjunction with full toolpath to solid-model associativity and knowledge-based machining.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری