Directory Monitor Pro 2.12.1.2

Directory Monitor Pro 2.12.1.2

  • کاربرد : نرم افزار نظارت بر دایرکتوری و فایل های شبکه
  • نسخه :Version 2.12.1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DevEnterprise
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برای نظارت کامل و دقیق دایرکتوری ها و فایل های به اشتراک گذاشته شده در شبکه بسیار کاربردی است چرا که با بهره گیری از آن کاربران می توانند تمامی تغییرات، دسترسی ها، حذفیات، ویرایش و ایجاد فایل های جدید را در لحظه مشاهده و نظارت کنند. به علاوه می توان کاربران و پردازش هایی که موجب تغییر می شوند را نیز مشاهده نمود و گزارش های متنی ساخت، برای خودکار سازی عملیات اسکریپت نویسی کرد، آن ها را ایمیل و حتی در دیتابیس ذخیره کرد و حتی برای هشدار به کاربر صدا تعیین نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Directory Monitor Pro:
- نمایش تغییرات فایل سیستم حتی در هنگام مشکلات اتصال به شبکه و قطع برق
- شناسایی کاربر و نرم افزار های به کار رفته برای ایجاد تغییرات حتی در بیرون از شبکه
- نظارت لحظه ای بر تغییرات در فایل، حذف، تغییر نام، ایجاد فایل جدید، دسترسی به فایل و ...
- و ...

Description

Directory Monitor can be used for the surveillance of certain directories and/or network shares and will notify you of file changes/access, deletions, modifications, and new files in real-time. Users and processes making the changes can also be detected and with the help of plugins, Directory Monitor also provides text logs, automation via script/application execution, emailing, writing to a database, sound notifications and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری