IK Multimedia MODO BASS v1.5.0

IK Multimedia MODO BASS v1.5.0

  • کاربرد : وی اس تی گیتار باس
  • نسخه :Version 1.5.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IK Multimedia
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اولین مدل از ابزار مجازی گیتار باس از لحاظ فیزیکی که برای شما عملکردی واقعی و بی سابقه را به ارمغان می آورد ، به عنوان یک تولید کننده شما می خواهید بهترین صدای باس ممکن را در پروژه های خود استفاده کنید که دارای صدایی واقعی با اعتبار و صحت ارائه شود ، اما گاهیی اوقات امکان همکاری با نوازندگان نیست و بعضی ابزار های مجازی وجود دارد که می توانید با افزودن آنها به نرم افزار آهنگسازی خود از آنها بهره ببرید ، MODO BASS از شرکت IK Multimedia با پیاده سازی تکنولوژی مدل سازی از انواع گیتار های باس ، آنها را در یک محیط کاربری با تنظیمات مختلف در اختیاره کاربران خود قرار می دهد ، انواع تکنیک های نوازندگی ، افکت ها و پردازشگر ها همراه با تقویت کننده های گیتار MODO BASS را به یک وی اس تی کامل در این شاخه تبدیل کرده است ، دارا بودن نسخه VST3 و VST سرعت اجرا بسیار بالا و سبک از دیگر ویژگی های این محصول است ،

Description

MODO BASS is the first physically modeled bass virtual instrument that gives you an unprecedented realistic performance for your bass tracks. As a producer, you want the best possible bass sound you can get... you want realism, credibility and authenticity that delivers the most accurate and inspiring performance. Sometimes you just can't hire the right bass player, and some virtual instruments out there can leave you flat and uninspired.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری