IObit Advanced SystemCare 11 PRO (v11.0.3.189)

IObit Advanced SystemCare 11 PRO (v11.0.3.189)

  • کاربرد : نرم افزار بهینه سازی سیستم
  • نسخه :Version 11.0.3.189
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Iobit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

هنگامی که برای اولین بار ویندوز نصب می کنید سیستم بسیار سریع و بدون مشکلی دارید. اما گاه می تواند از این بهینه تر نیز شود و یا وقتی مدتی از کار با ویندوز و نصب برنامه های مختلف می گذرد انواع و اقسام خطاها و خرابی به وجود می آید که در سرعت و کارایی سیستم نقش به سزایی دارد.
Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced SystemCare PRO:
- قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی درایو هارد
- توانایی بهینه سازی و پاک سازی رجیستری
- کارکردن اتوماتیک در پیش زمینه
- حمایت از امنیت کامپیوتر
- قابلیت پاک کردن درایوهای هارد
- اجرای کامپیوتر در اوج عملکرد
- بهینه سازی سیستم و پایان کند شدن، فلج شدن، از کار افتادن و خطرات امنیتی
- پاک سازی از خطا ها و اجرای روان تر از همیشه سیستم
- استفاده آسان و بهینه سازی کل با یک کلیک با کاوش و پاک سازی برای مواظبت از سیستم
- حمایت از سیستم با پوییدن و حذف نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی با به روز رسانی رایگان
- پاک سازی ویندوز و بالا بردن اجرای سیستم با پاک کردن فایل های ناقص، خراب و غیر قابل استفاده و حذف فایل های کهنه، ناخواسته و زدودن فیلد های خراب رجیستری
- نگه داشتن سیستم در بالاترین کارایی با تنظیم ویندوز در بهترین موقعیت سیستم و یکپارچه سازی فضای هارد دیسک
- و ...

Description

Advanced SystemCare provides automated and all-in-one PC care service with Malware Removal, Registry Fix, Privacy Protection, Performance Tune-up, and System Cleaning capabilities. It also creates superior and safer online experience with the latest Surfing Protection and Internet Boost technology, ensuring you top online security and maximum PC performance.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری