MediaHuman YouTube Downloader 3.9.8.18 (3011)

MediaHuman YouTube Downloader 3.9.8.18 (3011)

  • کاربرد : نرم افزار دانلود از یوتیوب
  • نسخه :Version 3.9.8.18 (3011)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MediaHuman
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دانلود MediaHuman YouTube Downloader نام نرم افزاری برای دانلود فیلم ها از وب سایت یوتیوب می باشد. شاید شما هم از آن دسته از افراد هستید که می خواهید موزیک ویدیو مورد علاقه خود ، تریلر فیلمی یا یک فیلم جدیدی را که در حال مشاهده آنلاین آن از وب سایت یوتیوب هستید را دانلود کنید ولی متوجه آن می شوید که گزینه ای برای دانلود در سایت یوتیوب وجود ندارد شده اید. نرم افزار های زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند ، یعنی شما با استفاده از نرم افزار هایی که برای این کار ساخته شده اند می توانید به دانلود از وب سایت یوتیوب بپردازید که نرم افزار دانلود MediaHuman YouTube Downloader یکی از همان نرم افزار ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم ها را با بالاترین کیفیت موجود یعنی ۴K دانلود نمایید. هم چنین شما می توانید فیلم ها را در هر کیفیتی که می خواهید اعم از Full HD , HD , SD و … دانلود نمایید

Description

MediaHuman YouTube Downloader is a handy application for those who found a favorite music video or trailer of a new movie and wants to keep it on your computer for viewing offline. Or you need to download a video lesson/tutorial. Our video downloader is an ideal solution for such kind of tasks.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری