Movavi Game Capture 5.4.0

Movavi Game Capture 5.4.0

  • کاربرد : نرم افزار فیلمبرداری از جریان و صحنه های محیط بازی کامپیوتری
  • نسخه :Version 5.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Movavi
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شاید برای شما هم جذاب باشد که بخواهید لحظات و صحنه های هیجان انگیز بازی های کامپیوتری خود را ضبط کرده و یا به اشتراک بگذارید. Movavi Game Capture نرم افزاری است که با کمک آن می توانید به آسانی و تنها با فشار دادن کلید F10 از مسابقات و بازی های کامپیوتری خود تصویر برداری کرده و تجربه ی شکست ها و پیروزی های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار با قدرت 60 فریم در ثانیه از موقعیت ها و صحنه های هیجان انگیز بازی های شما فیلمبرداری کرده و پس از اتمام عملیات ضبط، ویدئو ها را در فرمت MP4 ذخیره می کند. این ویدئو ها در اکثر دستگاه ها قابل مشاهده بوده و یا حتی می توان آن ها در یوتیوب آپلود کرده و به اشتراک گذاشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Movavi Game Capture:
- ضبط لحظات و صحنه های بازی های کامپیوتری
- شروع سریع عملیات ضبط تنها با انتخاب دکمه F10
- انجام عملیات ضبط با قدرت 60 فریم در ثانیه
- امکان اشتراک گذاری فیلم های ضبط شده در یوتیوب
- اضافه کردن تصاویر حالات و حرکات چهره خود در حین بازی از طریق وب کم و در کنار تصاویر بازی
- امکان ضبط صدا از طریق میکروفون در کنار صدای بازی
- امکان ضبط صدای بازی به صورت یک فایل صوتی جداگانه در قالب فرمت AAC
- و ...

Description

The world of computer games is packed with tough challenges, triumphant victories, and spectacular failures. It's good when you have the opportunity to not only tell your friends about a fantastic match in Counter Strike or an epic battle in World of Warcraft, but also share your gaming experience and reviews with your peers all over the planet. Movavi Game Capture can help you create a collection of the most memorable moments in your virtual life so you can relive them, and other people can enjoy them!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری